17UINZ  >  Úvod do inženýrství

Počet hodnotících: 9 / 65 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 65 studentů.
Ukončilo předmět: 43 studentů.
|=============.......| 66 %

Bouda Jaroslav Mgr. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [8]
  • Dobrý pro lidi jako já, co sou z gymplu, sice nechápu, proč se tam cpe tolik látky o "životním prostředí," ale ještě se to dalo přežít.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Směska všeho možného - pouze materiály a tech. kreslení mi přišly vskutku užitečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tento předmět by mohl klidně být povinným předmětem, protože studentovi dodá všeobecný a všestranný pohled na studium technických oborů, a umožní nahlédnout i do látky jiných fakult ČVUT. Každý budoucí inženýr by měl mít dobrý technický všeobecný rozhled, který mu tento předmět umožní dosáhnout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi jsem pro tento předmět nebyl správná cílová skupina
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Řekl bych celkem průměrný předmět...není nějak extra těžký, jsou zde i zajímavé kapitoly. Snad jen scripta by se mohla vydat novější než socialistická :-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byl to málo náročný odpočinkový předmět, ale protože končil až o půl sedmé, občas bylo těžké udržet pozornost.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Přišlo mi že předmět obsahoval dost starý data a sripta ani neříam.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Popis jaké techniky se používají při technickém kreslení. Předmět je zařazením spíš na střední strojní, než na jaderku. I tak by šlo alepředmět pojmou zajimavěji. V půlce jsem přestal předmět navštěvovat. Napsal jsem si ho totiš jako dobrovolný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9] 2.22
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9] 3.22
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [3] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] ano i ne
4 : |===========.........| 55 % [5] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne