Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 28 / 254 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [107] 2.39
1 : |====................| 21 % [23]  
2 : |=======.............| 36 % [39]  
3 : |=====...............| 26 % [28]  
4 : |===.................| 13 % [14]  
5 : |....................| 2 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
  • Pojmout přednášky více pedagogicky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přecházení u tabule sem-tam, tiché mluvení do země, jednotvárný hlas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kontakt se studenty, oživení přednášky nějakou relevantni zajímavou nebo vtipnou vsuvkou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebat se otevirat pusu i pri prednaskach a ne jenom, kdyz je treba okriknout studenta :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Méně uspávací, tzn. hlasitější projev a nepředčítat vlastní skripta!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neměl by mít záseky-občas se zastavil a buď byl zticha, nebo něco několikrát monotónně zopakoval :-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nepromítat na plátno, více vstřícnosti ke studentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednaska prilis nepridala k prezentacim, stacilo by si je vytisknout a clovek nemusel na prednasky chodit. Stastne byly chvile kdy nefungovala technika a prednaska misto na platne probihala na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mal by sa predovsetkym pokusit spravit prednasku pre studentov, nie pre seba, tj. nemat monotonny vyklad a nepouzivat PowerPoint na prednasanie. Zivy prednes je urcite cennejsi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup ke studentům nemá přednášející dobrý. Výklad nebyl dostatečně nahlas, v zadní půlce posluchárny nebylo přednášejícího slyšet.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Doslovné čtení prezentace z promítacího plátna není příliš atraktivní a efektivní forma přednášky. Naopak živý výstup s křídou u tabule je poutavější a lépe se zanese do paměti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevim, spis v cem by se meli zlepsit studenti ne? :D
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • zpracovaná prezentace na webu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teorie vykládaná z větší části na příkladech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobre zpracovene prezentace z prednasek ke stazeni z internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přehledná skripta na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Záživné odvykládání elektronické prezentace bez zbytečné zátěže důkazů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Porozumenie preberanemu ucivu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jeho občasný dosti specifický smysl pro humor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • perfektni znalost a vytrvalost
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8]
  • Přednášky pro mě nebyly přínosné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teorie se nevyzadovala... Písemky nebylo tezky napsat jen na zaklade cvicenich
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nebylo proč tam chodit, na internetu byla dostupná skripta a na přednáškách panovala spíše "spací" atmosféra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášky byly dostupné na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skusil som jednu prednasku, prisla mi neuveritelne nudna. Kedze cvicenia pokryvali velku cast uciva a vacsinu som vedel uz zo strednej skoly, nepovazoval som za potrebne zucastnovat sa prednasok.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • latka je ve skriptech, malo casu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednáška byla doslova stejná jako materiály na internetu, přednášejícího nebylo slyšet.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • cvičící - B. Planková super cvičení i přístup ke studentům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [26] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [10] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [8] ano i ne
4 : |=====...............| 23 % [6] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [2] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [20]
1 : |========............| 40 % [8] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [24] 2.29
1 : |====................| 20 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [10] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [6] neutrální
4 : |==..................| 12 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [26] 2.65
1 : |==..................| 11 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 34 % [9] spíše ano
3 : |=======.............| 34 % [9] neutrální
4 : |===.................| 15 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 3 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [25] 1.88
1 : |========............| 40 % [10] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [9] spíše ano
3 : |====................| 20 % [5] neutrální
4 : |=...................| 4 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [35]
1 : |==..................| 11 % [4] 0-2
2 : |==..................| 11 % [4] 3-6
3 : |===.................| 14 % [5] 7-10
4 : |=======.............| 34 % [12] 11-14
5 : |=...................| 5 % [2] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne