Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Další předměty
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 19 / 0 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [70] 1.61
1 : |=============.......| 64 % [45]  
2 : |==..................| 11 % [8]  
3 : |====................| 22 % [16]  
4 : |....................| 1 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Některé partie se překrývaly. Něčím se končilo a na další hodině to bylo znova.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nemam vyhrady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyhazovat studenty kteří opravdu ruší a evidentně nemají o předmět zájem
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • V ničem
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [12]
  • smysl pro humor, velmi široký přehled, hluboká znalost dějiny fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavost výkladu. Kdyby tam stál kdokoliv jinej, tak by to dopadlo o pár řádů hůř.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bolo vidiet ze ho to fakt bavi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fundovanost a hluboké vědomosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mít tak v hlavě to, co má on... :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Štoll je jednoduše výrazná osobnost. Takto podat náhled na dějiny fyziky je prostě umění.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehled, nadšení pro předmět a často zábavnou formu výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhlad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost, jednoduchost a při tom příjemné podání přednášky :-]
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příprava, zájem, zápal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • rozsáhlé znalosti, všeobecný přehled
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Vše
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Nepovazujem tento predmet za nieco, co by ma obohatilo (tym viac, ze ostatne predmety ma zatazuju viac nez dost). Kto ma zaujem o historiu, urcite si k nej najde cestu sam.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky mě zajímaly, a přestože z předmětu není zkouška a na zápočet je třeba jen přítomnost na přednáškách, chodil jsem tam ze zájmu a dozvěděl se mnoho zajímavých věcí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19] 1.11
1 : |==================..| 89 % [17] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [15] 2.53
1 : |====................| 20 % [3] rozhodně ano
2 : |=...................| 6 % [1] spíše ano
3 : |===============.....| 73 % [11] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19] 1.26
1 : |================....| 78 % [15] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [3] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [17] 1.76
1 : |============........| 58 % [10] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [4] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [23]
1 : |=...................| 4 % [1] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |===.................| 13 % [3] 7-10
4 : |============........| 60 % [14] 11-14
5 : |=...................| 4 % [1] Slovní odpověď