Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02GR] Grupy a reprezentace

Další předměty
[802FYZ1] Fyzika 1
[02GR] Grupy a reprezentace
[02MECH] Mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02ZS] Zimní škola
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 9
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [34] 2.12
1 : |========............| 38 % [13]  
2 : |=======.............| 35 % [12]  
3 : |==..................| 11 % [4]  
4 : |=...................| 5 % [2]  
5 : |==..................| 8 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Předášející není schopeň uceleně vyložit jakoukoliv, byť sebejednodušší látku, které sice evidentně rozumí, ale není schopen se pořádně připravit na její vyložení. Výsledkem jsou hodiny plné marnosti a snahy vyznat se ve výkladu, mnohaminutové záseky v důkazech, které jsou přitom po přečtení dvou vět z knihy úplně jasné... Nechci být k přednášejícímu přespříliš krutý, ale bohužel to nejde jinak, předmět byl vyloženě špatný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uspořádat si, co je definice, co je věta. Říkat, kterou věc z věty se právě dokazuje. Říci, kdy začíná důkaz a kdy končí. Lépe si tu přednášku připravit, aby se v více orientoval v postupech důkazů (chápu, že ty důkazy jsou v grupách všechny podobné a dají se po čase vykoukat, ale zbytečně ten čas ztrácíme na přednáškách).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Doporučil dobrou literaturu, vytvořil ve třídě přátelskou atmosféru. Dobré byly příklady, které narozdíl od Algebry tento předmět obsahoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je milý, usměvavý a příjemný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičení probíhala formou studenty předem připravených úloh, které vykládali před tabulí. Někdy byla témata zajímavá, někdy ne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná zkusit zabrousit do spojitých grup. Nebo to pokrývá předmět LIAG? Přidat příklady na reprezentaci. Možná něco na Shurovo lemma
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1]
  • Dummit, Foote - Abstract algebra
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • Bylo fajn, že jsme se dozvěděli dostatek informací o tom, z jakých témat bude zkouška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] 3.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |====================| 100 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=======.............| 33 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ne