Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAST] Matematická statistika

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01MAST] Matematická statistika
[01MASTB] Matematická statistika B
[01MAT3] Matematika 3
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 52 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [84] 1.54
1 : |=============.......| 64 % [54]  
2 : |====................| 20 % [17]  
3 : |===.................| 13 % [11]  
4 : |....................| 2 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Možná trochu zrychlit tempo přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v ničem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • precizně odpřednášeno, všechno velmi důkladně vysvětlil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přístup...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ucelený výklad, vstřícnost, snaha ukázat příklady a aplikace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstřícnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Na hodinách se probíralo přesně to co bylo napsáno ve skriptech, nic víc, nic míň, řešení příkladů z hodiny se dalo sehnat jindse nebo samostatně spočítat, ale ten zásadní důvod- byla to tříhodinovka od 8:30, což bylo na mě moc brzy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]
  • Scripta z netu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • z Hobzových skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • elektronická skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta z netu, Rogalewitz, Jarušková
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Jednoduchá zkouška, neprobral se totiž žádný těžší důkaz.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • za 3 kredity by mohla být trochu lehčí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důležité je nepodcenit písemku- jsou to sice jednoduché příklady, ale lze v nich nasekat mnoho hloupých chyb. U ústní zkoušky teda fakt nevím, jestli je výhra vytáhnout si tzv. "žolíka"-tj. vybrat si okruh dle svého přání, možná by se tato "výhoda" mohla změnit na nějakou jinou a lepší. Zkoušení probíhá obdobně jako u MABu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 14 % [1] 3-6
3 : |======..............| 28 % [2] 7-10
4 : |========............| 42 % [3] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 1.67
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 33 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=============.......| 66 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [10] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |============........| 60 % [6] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [6] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ne
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.83
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [6] 1.83
1 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ano
2 : |=================...| 83 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [6] 2.83
1 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 1.67
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 1.67
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne