Šnobl Libor Ing. Ph.D. :: [02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy

Další předměty
[02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KF] Kvantová fyzika
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 8
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [22] 3.00
1 : |=...................| 4 % [1]  
2 : |===.................| 13 % [3]  
3 : |============........| 59 % [13]  
4 : |====................| 22 % [5]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Občas zopakovat a vysvětlit pro něj zcela zřejmé věci, na rozdíl od něj většina studentů do problému tak nevidí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Klasika, formulovat výklad jasně a zřetelně, nedělat milion úprav najednou a pak netvrdit, že je výsledek správně modulo znamínka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodne ve srozumitelnosti vykladu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Určitě vysokou odbornost, taky to, že se rozhodl zařadit i řešení ODR. Zajímavý taky byl výklad v angličtině (kvůli zahraničním studentům, které za pár týdnů předmět odradil:-) )
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vhled do problematiky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • bylo pro me traumatizujici chodit k tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [3] 3.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=============.......| 66 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |=======.............| 33 % [1] 7-10
4 : |=============.......| 66 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne