Michálek Jiří RNDr. CSc. :: [01NAH] Teorie náhodných procesů

Další předměty
[01NAH] Teorie náhodných procesů
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 8
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [41] 3.24
1 : |===.................| 14 % [6]  
2 : |===.................| 17 % [7]  
3 : |=====...............| 26 % [11]  
4 : |==..................| 12 % [5]  
5 : |======..............| 29 % [12]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • prednasky byly prilis zmatene pro nekoho, kdo vidi tento predmet poprve, prednasejici sice uvadel spoustu souvislosti, ale k vetsinou v te dobe neznamym vecem, nedaly se poridit zapisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • nema snahu studenty potopit (leda neumyslne)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji, že přednášky nebyly povinné, jak se na MM stalo "dobrým" zvykem v některých předmětech
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Měly velmi špatou pověst, takže mi přišlo užitečnější strávit volný čas nad výzkumným úkolem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • ze skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze skript kombinováno se zapůjčenými zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Zkousejici nemel potrebu studenty potopit, zajimaly ho vice souvislosti a pochopeni latky, nez konkretni vzorecky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška probíhala celkem v pohodě, ale naučit se látku aniž bych ji rozuměl se mě nelíbilo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška obstála názvu svého předmětu a to náhodné procesy. Za těch pět dnů, které jsem tomuto předmětu věnovala, jsem se to rozhodně nestihla naučit tak, abych mohla zodpovědně říci, že jsem dané látce porozuměla, natož že jsem si z předmětu mnoho odnesla. Na druhou stranu - abych mohla předmětu opravdu porozumět, musela bych mu věnovat několikanásobně více času, a to mi za to nestálo i přes to, že mi výsledné C poněkud zkazilo průměr.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |====================| 100 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |....................| 0 % [0] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |====================| 100 % [2] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |============........| 60 % [3] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [3] 3.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |====================| 100 % [2] rozhodně ne