Celofakultní komentáře a hodnocení

X : Připomínky k výuce matematických disciplín. [19]
  • chyběl mi seminář prohlubující učivo MAA4
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je dobře, že v prváku už nemá matematika A o dvě zkoušky více.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematické předměty v tomto semestru byly naprosto famózní (řadím sem Funkcionální analýzu, ale i Diferenciální rovnice, symetrie a grupy a Geometrické metody fyziky). Navíc i velmi dobře vyučované (zejména bych vyzdvihnul Funkcionální analýzu od prof. Havlíčka).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • měla by zde být větší propojenost s fyzikálními předměty, jelikož matematický aparát probíraný v tomto semstru jsme potřebovali už v prvním semestru minulého roku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • měl jsem RMF a PRST a bylo super...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemyslím, že bych si měla na co stěžovat... zatím jsem se potkala pouze se schopnými přednášejícími i cvičícími.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Větší spolupráce s katedrou fyziky na matematických předmětech. Například v obecné algebře by se mi jako matematickému fyzikovi hodily příklady na grupy a reprezentace a nemám vůbec představu, k čemu bych mohl použít svazy. Uvítal bych vypsání dalšího kurzu lineární algebry, kde by se probraly věci jako faktorizace, tenzory, tenzorový součin, vnější součin, komplexifikace, Rieszovo lemma pro bilineární nedegenerované formy... (Takový úvod do věcí potřebných k diferenciální geometrii.)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výuka na KM má velmi dobrou úroveň (alespoň soudě podle předmětů větve B v 2. ročníku).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Aktuálně se ukazuje že z veškeré analýzy použije student zlomek a to co opravdu potřebuje se stejně neprobralo, tak aby to hledal. Ačkoli zísané "myšlení" a pohled na věc je určitě přínosem. . hodila by se více statistika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitní, naučí člověka přemýšlet. Žel je prakticky posléze potřeba jen v některých oborech a zaměřeních
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevyváženost matematiky B ve druhém ročníku. V zimním semestru je jen jeden matematický předmět a v letním jsou tři. Myslím, že by bylo vhodnější je rozložit rovnoměrněji i za cenu změn struktur předmětů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • narocnost klesa, s tim i uroven vyuky ve vyssich rocnicich!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nechápu rozdělení algebry na LA1 a LAZ. Nicméně nakonec jsem pochopil, že si musím zapsat oba dva předměty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prilis mnoho geometrickych metod a grup na MF ve ctvrtaku :(
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vysoká náročnost, odebírající drahocenný čas, který bych raději strávil přípravou na fyzikální předměty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • tesky priklady
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Jsem spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Považuji za šťastné, že rozdělení A a B je až od druhého semestru, protože není možné se kvalifikovaně rozhodnou hned na počátku, když většina lidí nemá moc jasnou představu o tom, co je to vysokoškolská matematika. Také je potřeba ocenit systém průběžných písemek, které donutily učit se zvládnout nezvyklý nápor látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Učitele by měli psát čitelně a dost velkým písmem, aby viděli i studenti v třetí a vyšší řadě. Mluvit nahlas.
    Studijní průměr: neuveden

X : Připomínky k výuce fyzikálních disciplín. [19]
  • fyzika A a B?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Fyzika hodně pokulhává za výukou matematiky, v prváku hlavně kvůli pochybným vyučujícím, ve druháku naopak kvůli tomu zbytku. Bylo by fajn, kdyby měli přednášející pedagogičtější přístup (zejména myslím vedoucího katedry). Mnohým studentům se fyzika za první dva roky znechutí a volí raději zaměření z katedry matematiky...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konkrétně v mém případě letos fyzika nic moc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvantová mechanika a Geometrické metody fyziky řadím mezi jedny z nejzajímavějších, které jsem doposud absolvoval. Jsem velmi spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemůžu hodnotit, v tomto semestru jsem si fyziky moc neužila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Větší spolupráce s katedrou matematiky. Například v obecné algebře by se mi jako matematickému fyzikovi hodily příklady na grupy a reprezentace a nemám vůbec představu, k čemu bych mohl použít svazy. Uvítal bych vypsání dalšího kurzu lineární algebry, kde by se probraly věci jako faktorizace, tenzory, tenzorový součin, vnější součin, komplexifikace, Rieszovo lemma pro bilineární nedegenerované formy... (Takový úvod do věcí potřebných k diferenciální geometrii.)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • VPF zrušit a nahradit KVAN (což se asi stejně chystá)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obdivuji všechny lidi, co absolvovali praktika.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Špatné rozložení kreditů. Vlnění, optika a atomová fyzika je lehčí předmět než teoretická fyzika 1 a kreditové rozložení je naopak.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bohužel, její zajímavost je potlačena potřebou stíhat látku matematických předmětů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • narocnost klesa, s tim i uroven vyuky ve vyssich rocnicich!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přijde mi, že se na cvičeních stihne probrat málo příkladů. Ocenil bych dobrovolná cvičení navíc (hromadná) pro studenty, kteří třeba některé věci nespočtou sami.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skoda toho dojizdeni na matfyz, bylo by fajn, mit takhle kvalitni prednasky i u nas
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jen dal
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Cvičící by měl předmět cvičit a ne jen zadávat domácí úkoly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jsem spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na mechanice mohlo být více vysvětlování a méně odvozováni. Při odvozování se stejně používá matematický aparát, který je uplně mimo schopnosti studenta prvního semestru. Stejně tak by mohla být zaměřena zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas lépe vysvětlit použávaný matematická aparát
    Studijní průměr: neuveden
  • Problém předbíhání matematiky fyzikou v prvních letech studia bych řešil zpracováním obsáhlejšího, hlubšího matematického aparátu v ucelené podobě, například jako webový zdroj. Nejvhodnější se mi jeví pan Břeň, jeho matematický aparát na přednášce jsem ale nepochopil. Zajímalo by mě, jak podobný problém řeší MatFyz.
    Studijní průměr: neuveden

X :  Připomínky k výuce informatických disciplín. [10]
  • spousta zajímavých volitelných předmětů, ale povinné předměty na hranici informatiky/matematiky (tslo, vyml apod.) tak nějak nenadchnou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V tomto semestru jsem k informatice ani nečichla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Žádné neabsolvuji -- 1. ročník mě dostatečně odradil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • DObrá úroveň a vyjímečnými osobnosti, kteří ji vyučují, kvůli tomuto jsem na tuto školu šel a mé očekávání byli naplněny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chybí předmět "Paradigmata programování", ve kterém by se studenti mohli seznámit s a vyzkoušet různé přístupy k programování. Výuka pascalu jakožno základního programovacího jazyka mi přijde zastaralá - jazyk C má velmi podobnou sémantiku a jeho znalost je pro studenty mnohem přínosnější (nepoměrně více programů s otevřeným zdrojovým kódem a knihoven je napsáno v C)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na informatiku je kladen malý důraz. Předmět věnovaný LaTeXu by nebyl naškodu již v ZS.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • narocnost klesa, s tim i uroven vyuky ve vyssich rocnicich!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na základech programování by se měli sjednotit požadavky jednotlivých cvičících.
    Studijní průměr: neuveden
  • Otázkou pro mne zůstává, proč z vyučovaných předmětů jsou povinné právě základy programování. pro člověka, který půjde na fyziku se hodí spíš například PIN.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více informatických předmětů v prvním roce studia.
    Studijní průměr: neuveden

X :  Připomínky k výuce jazyků. [15]
  • Bída s nouzí... angličtina taková opatrná, ačkoli myslím, že mi to něco dalo... přinejmenším mě to donutilo číst vědecký články, to se určitě hodí... Ale teda druhý cizí jazyk radši nebudu jmenovat ani hodnotit, stále marně čekám, že se začne něco dít.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kreditové ohodnocení jazyků neodpovídá náročnosti domácí přípravy a splnění zápočtových podmínek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezamlouvá se mi systém, že jazyky se především v druhém ročníku. I bez jazyků by byl druhý ročník časově nejnáročnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • špatné, lepší model angličtiny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výuka jazyků na naší fakultě je velmi špatná. Ale už se mi nechce opakovat připomínky z minulých let.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by tak moc, chtít výuku alespoň některých (1 MA a 1 Fyziku) v anglickém jazyce?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeden kredit je za tu námahu co někdy člověk jazykům věnuje, velmi málo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Škoda, že magisterská angličtina běží pouze v úterý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Škola mi jazyky poněkud znechutila. K prohloubení znalostí z francouzštiny a zejména pak angličtiny moc nedochází.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • To, že výuka jazyků začíná až druhým rokem je velká škoda, neboť roční výpadek, je roční výpadek. Jazyky jsou navíc silně kreditově podhodnoceny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chybi mi moznost vyuky druhych jazyku na magisterskem studiu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zlepsovat a zlepsovat!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemaji skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Až moc jednoduché.
    Studijní průměr: neuveden
  • Z gymnázia jsem odešel s 2 jazykovými certifikáty, ale jelikož celý rok nemám ani jeden jazyk (začátečnický kurz by mi nepomohl), vyjdu rychle ze cviku. Zastávám se tedy názoru, že bych posunul začátečnické kurzy na zimní semestr 1. ročníku a normální výuku jazyků už na letní semestr 1. ročníku.
    Studijní průměr: neuveden

X : Připomínky k webovým stránkám fakulty. [25]
  • člověk musí vědět, kam si pro některé informace má dojít (např. hledání úředních hodin studijního oddělení)... ale považuju to za inteligenční test a kdo to nezvládá, není hoden studia FJFI
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to trochu: "Každý pes, jiná ves." Bylo by dobré, kdyby někde (na 1 místě) byly přehledně uspořádány všechny informace o studiu pro studenty. Vždycky mi "dlouho" trvá, než najdu to, co hledám (což je mimochodem specifikum našeho webu, jinde se mi to nestává)... Ale v zásadě jsem spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Malý font, nepřehledná struktura, nadbytečné množství prvků (k čemu potřebuju vědět, jaké je datum, kdo má svátek a ještě navíc kalendář?!)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • no, chtělo by to určitě inovovat, modernější háv stránkám slušel a určitě i lepší orientovatelnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stránky naprosto neodpovídají úrovni fakulty. V porovnání s webovými stránkami ostatních fakult jsou naše hrozně nepřehledné. Pokoušet se cokoliv najít pomocí vyhledávacího formuláře je jako chtít po křovákovi, aby vám na obloze ukázal Velký vůz.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • trošku obměnit design, ale jinak ok...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyhledavani nefunguje, "aktualni informace o vyuce" v sekci "rychla navigace" jsou neaktualni. Nevim jestli je to jen kombinaci meho prohlizece a rozliseni (Mozilla Firefox, 1280x1024), ale vetsina pisma na strankach je zbytecne mala, az miniaturni. Take logo FJFI v levem hornim rohu ceske verze ma nehezke rozliseni, naproti tomu logo v anglicke verzi (bez letopoctu 1955-2005) je v poradku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk musí vědět kde co má hledat, pro náhodné příchozí chvilku trvá, než se v jejiich struktuře vyzná. Redesign by neuškodil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • domnívám se, že by bylo vhodné je poněkud zmodernizovat. zajedno po stránce designové, zadruhé navigace a vůbec uspořádání je takové nepřehledné. když člověk něco hledá, musí to opravdu umět najít.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • (nejen) sloupci na pravé straně by prospělo zvětšení písma. Také by to chtělo častější aktualizace obsahu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Už by to chtělo posunout design stránek na dnešní desetiletí :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyhledávání není obvykle dobré
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kdy uz konecne nekdo nastavi defualtni velikost fontu na neco normalne citelneho a zmizi dvojite duplicitni menu?
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • moc velký banner na jaderka.cz, ktery nema dynamickou velikost a na mensich displejich se zobrazuje nekorektne.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nefunguje, a asi ani nefungovalo vyhledavani
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • celkem děs: nepřehledné, je obtížné něco najít, neaktualizované
    Studijní průměr: neuveden
  • Copyright na hlavní stránce hlásá 2001 - 2004, což je adekvátní designu i funkčnosti. Skoro všechno je zahrabáno vskutku dokonale. Navíc množství ostatních stránek (rozvrh, webmail, IT homepage, vše možné) mají snad každá svůj vlastní vzhled a logiku, což příliš nepomáhá při orientaci. Chápu, kolik by chtělo úsilí, dát to vše do pořádku, ale dřív či později...
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé sekce by mohly být častěji aktualizovány.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemoderní design, působí zastarale.
    Studijní průměr: neuveden
  • neprehladne, graficka uprava je naozaj slaba
    Studijní průměr: neuveden
  • Šílená nepřehlednost a občas i neaktuálnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Trvá dlouho, než se student prokliká na zdroje, například přes složitě přes interní zaměstnance na katedře matematiky. Chtělo by to záložku studijní zdroje, kde by byly odkazy na konkrétní weby osob, které na stránkách studijní zdroje mají.
    Studijní průměr: neuveden
  • Větší přehlednost.
    Studijní průměr: neuveden
  • zmatek
    Studijní průměr: neuveden
  • žádné, jsou ve výborném stavu
    Studijní průměr: neuveden

X : Připomínky k činnosti knihovny, studoven a počítačových učeben. [16]
  • je dobře, že vzniklo v břehovce druhé atrium, člověk tam může být mezi hodinami a může se podívat na počítač.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K anketě: původní otázky mi přišly lepší, například "byl pro mne předmět obtížný?", "byl pro mne přínosem?" aj. Co připomínky ke studiu jako celku...?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Knihovna by měla mít otevírací dobu respektující rozvrh. Pokud máme školu od ráno do večera, je složité se do knihovny dostat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • knihovna by mohla dávat výjimky z otvírací doby na internet, ne vždy se tam vyskytnou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezbývá než chválit. Obě studovny na Břehovce jsou opravdu krásné, příjemné prostředí. Studovna na Trojance až tak krásná není, ale vlastně si není na co stěžovat, svůj účel plní naprosto dostatečně. Kdyby to bylo možné, bylo by hezké mít si kde zadarmo tisknout věci do školy (i kdyby to mělo být omezené např. stránky na studenta na týden). A další, co chybí, je pekárna u Břehovky, postavit! :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • S knihovnou mám samé dobré zkušenosti. S ostatním nemám vlastně žádné, až na studovnu v Trojanově -- a s tou jsem byl spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • absolutni spokojenost s cinnosti knihovny.. bylo mi zprostredkovano bezproblemove zapujceni literatury z FzU..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitní HW a SW vybavení, zvláště se mi pak líbí nová T-115, aneb počítačocá učebna nové genreace.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • paní knihovnice bohužel dost často není během oficiální otevírací doby na svém místě!!! (technické důvody :-)) nepřijde mi příliš efektivní, aby fakulta platila dva zaměstnance (knihovna, studovna), přístup k počítačům je dobrý, na fakultě citelně schází kopírka/tiskárna na ISIC
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Počítače v Atriu jsou v dost zuboženém stavu: jeden počítač neraguje na ovládání, ani nedává výstup na periferie; jeden hlásí, že nemůže najít pevný disk (a tedy ani spustit operační systém); jedna klávesnice má funkční pouze některé klávesy a jedna myš nefunguje. Krom toho na všech počítačích vypršela platnost licence antiviru ESET NOD32. I přes pět či šest e-mailů, kterými jsem na toto uporozňoval správu Atria v posledním roce a čtrvt, se zatím nic nestalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jaky smysl ma obrovska investice do atria, kdyz si tam studenti nemuzou vypit kafe a dat si neco na zub?
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dost drahé kopírování, a to jen v rozměru A4
    Studijní průměr: neuveden
  • Funguje vše velmi dobře, ochotné knihovnice. Velmi dobré vybavení a atmosféra.
    Studijní průměr: neuveden
  • K počítačovým učebnám na Trojance je ztížený přístup. Buď musí student žádat otevření učebny, nebo je učebna ukryta za dveřmi s čipovým přístupem. Uvítal bych jasnější řád učeben, není jak poznat, zda a kdy v učebně probíhá cvičení. Nevím, z jakého důvodu není možné instalovat PC i ve studovně v Trojance.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velká část počítačů ve studovně je špatně finkční, zvláště rozbité klávesnice. Jinak ochotný personál ve studovně a knihovně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobré.
    Studijní průměr: neuveden

X : Připomínky k výuce matematických disciplín. [43]
1 : |===========.........| 55 % [24] Slovní odpověď

X : Připomínky k výuce fyzikálních disciplín. [43]
1 : |===========.........| 55 % [24] Slovní odpověď

X :  Připomínky k výuce informatických disciplín. [25]
1 : |============........| 60 % [15] Slovní odpověď

X :  Připomínky k výuce jazyků. [31]
1 : |==========..........| 51 % [16] Slovní odpověď

X : Připomínky k webovým stránkám fakulty. [49]
1 : |==========..........| 48 % [24] Slovní odpověď

X : Jste spokojeni s aktualizovanou podobou ankety? [68]
1 : |=====...............| 26 % [18] rozhodně ano
2 : |============........| 61 % [42] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [7] spíše ne
4 : |....................| 1 % [1] rozhodně ne

X : Staci podle Vaseho nazoru 4 tydny na vyplnovani ankety? [68]
1 : |=============.......| 63 % [43] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [19] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [5] spíše ne
4 : |....................| 1 % [1] rozhodně ne

X : Připomínky k činnosti knihovny, studoven a počítačových učeben. [35]
1 : |===========.........| 54 % [19] Slovní odpověď