Celofakultní komentáře

X : Připomínky k výuce matematických disciplín. [13]
  • Celkově mě přijde zvláštní rozložení kreditů v zimním semestru v povinných předmětech. Například ohodnocení zkoušky z mechaniky 2 kredity, což je třetina toho, co je za matematiku, mi přijde nesmyslná a tyto zkoušky jsou zcele srovnatelné. Výuka matematiky je výborná, nikdy se nestalo, že by se student musel něco naučit, aniž by znal princip.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrých 60% obtížnosti matematických předmětů, je v tom, že člověk na kolejích při přípravě na náročná cvičení, vlastně při učení obecně, musí čelit téměř nesnesitelným podmínkám, které vytvářejí většinou "kolegové" ze stejné univerzity. Kde to jsme?
    Studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra by si zasloužila vyšší kreditovou dotaci. Navíc je poměrně velký kontrast mezi algebrou A (resp. plus) a B, co se týče náročnosti učiva, přičemž ale algebra plus nemá hodinovou dotaci, kterou by si zasloužila. Na cvičeních z algebry plus se nestihne pořádně propočítat nová látka oproti základní. Původní systém rozdělených úrovní matematiky A a B už od počátku byl sice možná zbytečně složitý, ale zajisté rozumný a opodstatnitelný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy přílišná rychlost výkladu, většina studentů potřebuje delší dobu na to, aby si látku mohli promyslet a pak zapsat, jinak ztrácí motivaci na přednášky chodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • S výukou Matematiky na Jaderce jsem nadmíru spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Už jsem žádné neměl (4.ročník).
    Studijní průměr: neuveden
  • Vadí mi že systém rozdělení matematických disciplín na A a B je nepřehledný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi nezáživné a abstraktní přednášky které často jen kopírovaly skripta. Vím, že bez definic se člověk nemůže obejít, ale občas by nebylo zlé látku vysvětlit - definice a věty si snadno dohledáme ve skriptech sami....
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematika je velmi náročná, ale s postupem času začínám chápat její vazby a začíná být zajímavá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem spokojen, že matematika ve druháku již je díky širokému základu schopna být důstojnou oporou fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lépe promyslet relevantnost některých předmětů pro konkrétní zaměření. Velmi zbytečná náročnost některých předmětů i pro studenty nematematických zaměření.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebylo by špatné, kdyby všechny kurzy/části Lineární algebry a Matematické analýzy byly rozděleny na zápočet a zkoušku, tedy nejen v prvním ročníku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vysoká kritéria....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Připomínky k výuce fyzikálních disciplín. [10]
  • Fyzika bohužel matematiku, jako tomu bylo i v historii, předbíhá, a tak se na mechanice počítá s aparátem, který se v matematice zavede až ve 4. semestru. Doktor Břeň zavedl skvělý nápad prosemináře matematické fyziky, který bych zahrnul mezi povinné předměty prvního semestru a také bych jej náležitě kreditově ohodnotil. Letos měl tento proseminář ještě o krapet větší úspěch než minule a myslím si, že právem. Pokud už prostě nelze odsunout fyziku až za matematiku (což vzhledem k časové tísni chápu), tak aspoň touto formou připravit posluchače a studenty Mechaniky na (relativně) matematickou náročnost předmětu. Také bych důsledně kontroloval cvičící, ať se nestane, že některé kruhy jsou výrazně pozadu, a také bych sledoval kvalitu jejich učení. Ne všichni cvičí se zájmem, na některých je zjevně vidět, že jsou buďto nesví, nebo je to nebaví.
    Studijní průměr: neuveden
  • Fyzikální předměty jsou učeny dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé katederní předměty (KFE) by měly býti vyučovány jinak, jiné jsou naopak výborné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé věci považovány za samozřejmé a triviální, ale většina studentů si potřebuje látku promyslet, ne pouze zapsat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělí přednášející s úžasným zápalem se snažili předat nám o nejvíc znalostí poměrně přijatelnou formou, vysvětlili i matematický aparát lépe, než matikáři:-D (méně přesně, ale pochopitelněji)
    Studijní průměr: neuveden
  • Ocenil bych více názorných praktických ukázek toho, co o přednáškách slyšíme jen teoreticky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • S fyzikou nejsem moc kamarád a naštěstí jí ve svém zaměření již nepotkávám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lépe promyslet relevantnost některých předmětů pro konkrétní zaměření.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve druhém ročníku se dle mého názoru vytratila z fyziky názornost a představivost. Jsou zcela odlišné úlohy: rovnice dle geometrických představ sestavovat a dle formalismů je řešit. Ve druháku spíše pozoruji to druhé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Není žádný ohled na to, že nemáme dostatečný matematický aparát.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X :  Připomínky k výuce informatických disciplín. [8]
  • Měl jsem jen Metody počítačové fyziky a MATLAB a byl jsem s nimi spokojen. MATLAB je jeden z nejlepších na škole.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že cvičení z informatických předmětů mají obecně nízkou kvalitu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nezajímavý výklad, malá interakce se studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro ty, které informatika nebere, to byla nuda, pro ty zbylé zase ztráta času. Osvěžili jsme si základní znalosti, ale příliš praktické využití mít nebudou (i podle starších kolegů)
    Studijní průměr: neuveden
  • Spíš než programování v Pascalu je pro VŠECHNY studenty FJFI praktičtější učit se nejprve pracovat s Mathematicou nebo s Maplem a umět psát v LaTeXu. To by výrazně obohatilo počítačovou gramotnost našich studentů. Znalost Pascalu je praktická, ale ne nutná pro studenta naší fakulty. I zde panuje relativní nerovnoměrnost mezi některými cvičícími ohledně požadavků na zápočet. Někteří chtějí nepřirozeně mnoho, někteří požadují jen docházku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi oceňuji poskytnutí dobrého základu IT znalostí, které snad v praxi pak využiji. Oceňuji také odbornost většiny učitelů vyučující informatické předměty, ikdyž se najdou vyjímky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doufal jsem, že jako laik se něčemu novému naučím. Nicméně informatické předměty jsou stavěny především pro ty, co už dříve programovali. Pro ty, kteří to vidí poprvé, je to v této podobě odrazující, což je škoda, neboť programování je pro život praktická disciplína.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chtělo by to povinně kurs MATLABu, LaTeXu apod. a naopak neučit Pascal, což je sice jednoduchý jazyk, ale v podstatě k ničemu se nehodí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

X :  Připomínky k výuce jazyků. [7]
  • Možná by nebylo na škodu začít s výukou již od prvního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že by se s výukou jazyků mělo začít již v 1. semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vadí mi, že se jazyky nevyučují už od prvního semestru. Například tak angličtina se rok nevyučuje a tím se samozřejmě snáze zapomene.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dva jazyky povinně na FJFI jsou zbytečnost, angličtina stačí, navíc ne každý je jazykově nadaný. Druhý jazyk bych nechal jen jako možnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na udržení stávající úrovně dobré. Začátečnické kurzy, pak na naučení solidních základů. Jinak ale žádný zázrak nejsou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výuka by měla začít už od prváku, obzvlášť pro druhý jazyk ve kterém člověk navazuje na výuku ze střední.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k náročnosti ostatních předmětů nezbývá na jazyky dost prostoru. To se ovšem v budoucím životě absolventa může vymstít. Postupem studia bych uvítal vyšší hodinovou dotaci, korespondující s úbytkem povinných předmětů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

X : Připomínky k činnosti knihovny, studoven a počítačových učeben. [9]
  • Až na krátkou a občas podivnou otevírací dobu vše ok, příjemný personál, vybavení postačující
    Studijní průměr: neuveden
  • Knihovny mají vzhledem k rozvhu nepříznivou otevírací dobu
    Studijní průměr: neuveden
  • Musím podotknout, že internet ve studovně v budově na Břehové permanentně nefunguje. Pak vystává otázka, zda je vůbec počítač bez internetu v současné době vůbec platný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas mně pracovnice v knihovně půjčuje "saláty".
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravit nefunkční internet v knihovně na Břehovce. Šířit podvědomí o školních PC-labech. Opravit nepojízdné tabule v T-101.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve studovně na Břehovce věčně nefunguje internet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ne tak hezké jako na jiných školách, ale i tak poskytuje velmi dobré podmínky na studium.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Knihovna by měla mít delší otevírací dobu. Je neuvěřitelné, že na celé Torjance není jediná pro studenty přístupná kopírka či tiskárna. Počítačovým učebnám není co vytknout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Počítačové učebny jsou hrozně mélo udržované- např. v Atriu jsou počítače, které jsou stále po dvou letech neprovozuschopné a na mnohých není zcela funkční antivirový program. Klávesnice a myši jsou na tom podobně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

X : Připomínky k obsahu a průběhu ankety [19]
  • Anketa je velmi dobrá, nemám žádných připomínek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Anketa se mi jeví na první pohled nepřehledná
    Studijní průměr: neuveden
  • Na žádnou chybu jsem nenarazil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někde chybělo hodnocení zkoušky
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám výhrady
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Před odesláním anketního formuláře by měl být uživatel upozorněn, že své hodnocení již nebude moci změnit. Tato informace je velmi podstatná, nicméně uživatel se ji má šanci dozvědět až po odeslání prvního hodnocení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zavést anketu jako povinnou - jak pro studenty, tak pro přednášející/cvičící. Ať zpětná vazba funguje a zkvalitňuje se výuka. Kritika sice bolí a studenti jsou líní něco někam zapisovat, ale jedině spoluprací můžeme vybudovat kvalitní fakultu.
    Studijní průměr: neuveden
  • žádné
    Studijní průměr: neuveden
  • Líbí se mi rozdělení otázek na připomínky k výuce matematických, fyzikálních atd. disciplín.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • OK
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oproti minulé anktetě tentorkát vše fungovalo tak jak mělo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Anketa by se mohla objevovat trochu dřív než teď. Kdo si má své dojmy ze semestru pamatovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Anketa neodlišuje předměty bez cvičení, a naopak u některých není výběr cvičících kompletní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Často jsem nevěděl, jakou přípomínku mám psát do které kolonky. Občas chyběli v nabídce cvičící.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opět chybí cvičící (tentokrát na RMF).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V některých předmětech není možné správně vybrat vyučující (např. GMF)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zmizela kolonka k hodnocení skript u jednotlivých předmětů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 1024 znaků je na slovní odpovědi někdy opravdu málo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Připomínky k výuce matematických disciplín. [29]
1 : |===========.........| 55 % [16] Slovní odpověď

X : Připomínky k výuce fyzikálních disciplín. [23]
1 : |===========.........| 56 % [13] Slovní odpověď

X :  Připomínky k výuce informatických disciplín. [18]
1 : |===========.........| 55 % [10] Slovní odpověď

X :  Připomínky k výuce jazyků. [17]
1 : |============........| 58 % [10] Slovní odpověď

X : Připomínky k činnosti knihovny, studoven a počítačových učeben. [20]
1 : |===========.........| 55 % [11] Slovní odpověď

X : Připomínky k obsahu a průběhu ankety [47]
1 : |============........| 59 % [28] Slovní odpověď (prosím vyplňte níže)