01FA1  >  Funkcionální analýza 1

Počet hodnotících: 4 / 25 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 25 studentů.
Ukončilo předmět: 0 studentů.
|....................| 0 %

Havlíček Miloslav Prof.Ing. DrSc. [ Cvičící, Přednášející ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ ]
Tušek Matěj Ing. Ph.D. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Havlíčkova Funkcionála - matematický Everest. Na mě moc teorie, kterou těžko použiju, ale to se dá říc o více předmětech ... Ale ohodnocení 3 kredity je směšné - loni byla za 7 kreditů a ta letošní rozhodně neobsahovala méně látky . To, že člověk strávil méně času ve škole a víc se musel učit doma mi jako výhoda za 3 kredity nepřijde.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kreditová dotace je výsměch celému kreditovému systému. Alespoň pro mě to byl nejtěžší předmět tohoto semestru. Nevím, jaké jsou přesné důvody změny studijního plánu, ale tahle varianta mi nepřijde moc dobrá: hodinová dotace poloviční, přednáší a zkouší se vše a necvičí se nic... Nicméně samozřejmě potřebný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] ano
3 : |===============.....| 75 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká