01LA1  >  Lineární algebra 1

Počet hodnotících: 53 / 408
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 408 studentů.
Ukončilo předmět: 199 studentů.
|==========..........| 48 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Franc Jiří [ Cvičící ]
Hrabák Pavel [ Cvičící ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Karásek Dalibor [ ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ ]
Starý Jan Mgr. [ Cvičící ]
Šefl [ Cvičící ]
Vysoký Jan Ing. [ Cvičící ]
Železný Jakub [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
  • Algebra pro mě byla úplně něco nového, proto jsem s ní měl ze začátku docela problémy. Ale nakonec to dobře dopadlo.
    Studijní průměr: neuveden
  • člověk tomu přijde na chuť až ve zkokuškovém a pak zjistí, že je to celkem příjemný předmět :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Dělení na LAP a LA1 bylo trochu zmatečné, na přednáškách z LAP se pak některé věci přeskakovali a na LAZ se k nim došlo až za delší dobu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré seznámení se základy algebry.
    Studijní průměr: neuveden
  • Důležitý předmět s kráááááásnou přednášející
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodinová dotace je nízká, kreditová taktéž. Předmět je zpočátku náročný a pak naopak zbytečně zvolní (vzhledem k zvláštní týdenní dotaci během semestru). Cvičení začínají příliš pozdě na to, aby se student dokázal chytit. Pak už mu totiž může ujet vlak.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chybí tištěná skripta pro béčkovou algebru - v Pytlíčkovy je docela dost odlišností od přednášky, Humhalovy skripta v pdf zase nejsou vždycky po ruce
    Studijní průměr: neuveden
  • Lubomira Balkova je velmi dobry a dobrosrdecny prednasejici, latka byla probrana pochopitelne.
    Studijní průměr: neuveden
  • na předmětu student poprvé vidí rozdíl mezi vysokoškolským a středoškolským přístupem k matematice
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročný a velice abstraktní předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejdriv to vypada jako takove scifi, ale jakmile do toho clovek kkpo nejake dobe pronikne, tak az zas tak tezke neni
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejtěžší předmět 1. semestru. Zápočtové testy byly narozdíl od zkoušky dost jednoduché. Na to, aby člověk udělal zkoušku musel látce opravdu rozumět. Vzhledem k výsledkům je možná předmět tak málo kreditově oceněn, aby nekazil vážený průměr.
    Studijní průměr: neuveden
  • poměrně obtížný předmět, ale s dostatkem domácí přípravy zvládnutelný
    Studijní průměr: neuveden
  • Po střední škole pro mě byla algebra docela šok (oproti analýze), ale pak člověk zjistí, že to je vpodstatě lehké a naprosto logické. Mě to teda trvalo skoro celý semestr, ale většina lidí to zjistila i dřív.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejzajímavější z matematických předmětů v prvním ročníku. Místy na přednáškách trochu rychlé, ale vždy přehledné + webové stránky s cvičeními a doplňujícími příklady ke zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět patřil k těžším, ale díky přednášející se dal zvládnout. Na webu byly materiály ke cvičení a celkově skvělá možnost přípravy.
    Studijní průměr: neuveden
  • slovní výklad srozumitelný i interaktivní, zkoška není neudělatelná, je za ni však málo kreditů
    Studijní průměr: neuveden
  • Vadilo mi, že cvičení začala až několik týdnů pozačátku předmětu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi užitečný předmět, je to základ, který je se dále používá a je potřeba ho detailně pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • v pořádku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, oceňuji nově zpracované poznámky na stránkách doktorky Bálkové.
    Studijní průměr: neuveden
  • ze začátku to byla pro mnohé noční můra, ale dnes mohu říct, že to není až tak složité, důležité je pobrat tu velkou dávku teorie na začátku ... začátek mi zdál obtížnější, protože jsem lingebru před příchodem na fakultu ještě nepotkal
    Studijní průměr: neuveden
  • Z počátku to byl pořádný šok, ale pak to byl můj nejoblíbenější předmět. Přednášky se mi líbili a látka byla skvěle vysvětlena. Škoda, že pak přednášky byly jen jednou za 14dní..
    Studijní průměr: neuveden
  • Z počátku trochu šok (přeci jenom algebra je trochu něco jiného než středoškolská matematika), potom paráda, nakonec trochu zmatky s nástupem LA plus, rázem polovina kruhu ví, o čem se mluví (protože na plus už to dělala a rozpaky si odbyla tam), zatímco druhá nemá potuchy... a nebohý cvičící vlastně neví, na čem je...nu řešení v mnohém dobré, leč ne absolutně
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpomalit na přednáškách by docela prospělo
    Studijní průměr: neuveden
  • Ztratil jsem skoro hned na začátku "nit" a pak jsem musel hodně "došívat". Chci tím poukázat na větší rychlost prof. Bálkové, ale možná za to může jen má nepružnost. 1 kredit za zápočet z tohoto předmětu je výsměch.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zvladnutelny predmet, pre niekoho mozno na zaciatku skok co sa tyka chapania zakladov, ale myslim ze casom sa do toho clovek dostane. Prakticka cast je casom automaticka praca, vediet co kde pouzit, teoria je horsia.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [81]
1 : |=============.......| 65 % [53] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [53] 1.77
1 : |=========...........| 43 % [23] 1 (výborně)
2 : |========............| 39 % [21] 2
3 : |===.................| 15 % [8] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 1 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [53]
1 : |=...................| 5 % [3] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 35 % [19] ano
3 : |============........| 58 % [31] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká