01LAP  >  Lineární algebra plus

Počet hodnotících: 23 / 307
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 307 studentů.
Ukončilo předmět: 32 studentů.
|==..................| 10 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Nejhezčí matematický předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejtěžší předmět zimního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • předmět vyžaduje výrazně větší logické myšlení než LA1, přesto když člověk vykládanou látku dobře pochopí je zkouška vcelku v pohodě
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělý předmět, značně odlišný od středoškolské matematiky, zkouška celkem trénující morálněvolní vlastnosti studenta, nicméně rozhodně nevšední a cenná zkušenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejnáročnější předmět celého ročníku. Byla potřeba průběžná příprava. Přednášky a cvičení s panem asistentem Pytlíčkem byly nezapomenutelná. Na cvičení z LAPka jsem si nedovolil chodit nepřipravený.
    Studijní průměr: neuveden
  • Největší šok prvního semestru, který se s trochou pílé dá přežít.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice těžký předmět, vyžaduje notnou dávku abstraktního myšlení
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý předmět. Dělalo se tam více věcí než na LA1, například variety, které jsou velmi zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • V ZS zřejmě nejnáročnější předmět, ale podle mého názoru také jeden z nejlepších.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doporučuji chodit na plus, i když pak půjdete na B matiku.
    Studijní průměr: neuveden
  • I po převzetí zkoušek doktorkou Balkovou zůstal tento předmět nejtěžším předmětem prvního semestru. (Krom šťastlivců je nutná dlouhá a důkladná příprava, nevynechat nic. Jak je vidět, má příprava dost dlouhá a důkladná nebyla...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky z předmětu začali až v půli semestru, myslím, že by bylo vhodnézačít s přednáškami i s cvičeními již od začátku semestru. Látka by díky tomu mohla být probrána důkladněji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, ovšem velmi obtížný (nejtěžší předmět prvního semestru)
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl to jedinečný zážitek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Legendární Pytlíčkovy přednášky....jsem moc ráda, že jsem je ještě zažila. Učivo je sice náročné, ale pokud Vám na střední šla matika rozhodně jděte do toho.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [38]
1 : |============........| 60 % [23] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [23] 1.43
1 : |==============......| 69 % [16] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 26 % [6] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 4 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [23]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 78 % [18] ano
3 : |====................| 21 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká