01MA1  >  Matematická analýza 1

Počet hodnotících: 45 / 412
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 412 studentů.
Ukončilo předmět: 248 studentů.
|============........| 60 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ ]
Batysta [ Cvičící ]
Glatz Ondřej [ ]
Hanousková Jitka [ ]
Heller Martin [ ]
Jindrová [ Cvičící ]
Kittanová Katarina Ing. [ Cvičící ]
Kolář Jakub [ Cvičící ]
Maryška [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novák [ Cvičící ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící ]
Pištěk [ Cvičící ]
Planková Barbora [ ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ ]
Schmidt Josef [ ]
Starý Jan Mgr. [ Cvičící ]
Tláskal Jan Ing. [ ]
Veverka Petr [ Cvičící ]
Vlček Tomáš Ing. [ Cvičící ]
Zima Miroslav [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
  • algebra se mi zdála složitá na začátku a jednoduchá na konci, u analýzy je to přesně obráceně
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrý je systém 3 písemných prací, které sestávávají především z příkladů. V případě získání dostatečného množství bodů z těchto písemek byla odpuštěna praktická část zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • hádam najdôležitejší predmet zimného semestra
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtělo by to větší hodinovou dotaci ke cvičení-
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematické základy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejspíše je to další důležitý předmět ke studiu na této škole.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé části, které jsou ve skriptu na přednášce vůbec nebyly, člověk pak nevědě,l jestli se je musí na zkoušku učit (např. spočetnost množiny Q...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nikdy jsem se přesně nedozvěděl jak byli hodnoceny zápočtové písemky výjádření přednášející se v průběhu semestru měnili.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nutný základ, bez kterého se prostě neobejdete snad nikde.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pochopení tohoto předmětu považuji za nutnou podmínku přežití na této škole
    Studijní průměr: neuveden
  • Pořádně zpracovaný úvod do MA, polopravdy ze střední školy byly dostatečně upřesněny.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě ve výsledku nejlehčí předmět z trojice LA, MECH, MA. Člověk ví o co jde, více méně naváže na střední školu. Teda až na důkazy. To mi trochu trvalo, než jsem se do toho dostala.
    Studijní průměr: neuveden
  • pro některé vesměs prohlubování znalostí ze střední, pro některé zcela nová látka, a je moc dobře, že i tito se mají šanci chytnout
    Studijní průměr: neuveden
  • Seznámení s matematickou analýzou a tím, co nás další 2 (někdy i 3) roky čeká. člověk se naučí přičítat šikovnou nulu a násobit vhodnou jedničkou + podobné fígly nutné k vyřešení některých zapeklitých příkládků.
    Studijní průměr: neuveden
  • tento předmět mě nenadchnul... možná v lepším podání a lepším cvičícím by vzbudil víc zájmu..
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžší předmět, který lehce jen vypadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečný předmět, je dobré dávat pozor už od začátku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše v pořádku, zkouška odpovídala probrané látce, cvičící nás dobře připravili na zápočtové testy v průběhu semestru..
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpočátku se jede relativně pozvolna, pak ovšem nabere přednášející spád a ke konci je toho opravdu hodně. Je důležité si potrpit hlavně na matematickou korektnost, protože se student zvyklý ze střední školy poprvé setkává s matematickým formalismem a zpřesňuje a zdokonaluje si zde své poznatky z vysoké školy. Občas by ale neuškodilo v předmětu trochu nahlédnout do budoucna a jen jako ukázku demonstrovat nějaké jevy z budoucí látky. Stejně tak by nebyla marná historická okénka, alespoň při objevování starých formalismů a myšlenek slavných matematiků.
    Studijní průměr: neuveden
  • celková spokojenost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [66]
1 : |==============......| 68 % [45] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [45] 1.96
1 : |=====...............| 26 % [12] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 55 % [25] 2
3 : |===.................| 15 % [7] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [45]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [39] ano
3 : |=...................| 4 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká