01MAB3  >  Matematická analýza B3

Počet hodnotících: 27 / 124
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 124 studentů.
Ukončilo předmět: 55 studentů.
|=========...........| 44 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Hrabák Pavel [ Cvičící ]
Kittanová Katarina Ing. [ ]
Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Štampach František [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Jeden ze zajímavějších předmětů v tomto semestru. Byť pro mnohé studenty poněkud náročný. Líbil se mi systém malých a velkých písemek, aspoň jsme si vše průběžně opakovali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice kvalitně vedený předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velice zajímavé a potřebné partie matematické analýzy probrány populární formou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejtěžší předmět zimního semestru. Ale také nejlépe připravený a odpřednášený!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zatím nejlepší předmět během mého studia. Důraz je kladen na názornost. Zápočet je snadné získat, což je správné, neboť během semestru student nemá čas se učit na všechny předměty detailně. Lehká mi přišla i zkouška, ale to se mi to říká, když ji mám za sebou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zatím nejlepší předmět na jaderce, velmi kvalitně odpřednášený.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kvalitní, dobré a zábavné přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný předmět se skvělým přednášejícím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Od minulého roku se nezměnila- stále fajn.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Narocny ale zaujimave predmet, cvicenia trochu zaostavali za prednaskami, ale inac to bol velmi dobry predmet.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborný předmět, struktura MAB3 člověka donutí něco dělat během semestru, takže pak zkouška vypadá docela snadně...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Analyza 3 s Krbalkom je predmet na ktory by sa mal kazdy jadernak tesit a bojovat aby ostal na tejto skole. Prednasky su super su podavane sposobom ze vedia zaujat, clovek sa na nich bavi, skvelo sa doplnaju so skriptami a hlavne z nich odchadza spokojny a aj s tym ze nieco vie. Co sa tyka skuskovych pisomiek, tak to je ine kafe, kredity su dostatocne, ale ak chce clovek vediet MAB3 na A tak do toho musi vrazit teda hodne vela casu. Tod jedina vycitka, inak super.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • předmět fajn, ale vysoké nároky na numerickou přesnost u zkoušky jsou fuj!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozsiril bych studium (a cviceni) diferencialnich rovnic a ubral rady. Jinak nemam k predmetu jakekoliv pripominky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět MAB3 je poměrně zbytečný pro studenty SOFE a je považován za největší zlo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [42]
1 : |=============.......| 64 % [27] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [27] 1.22
1 : |================....| 81 % [22] 1 (výborně)
2 : |===.................| 14 % [4] 2
3 : |=...................| 3 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [27]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 96 % [26] ano
3 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká