01MAM  >  Matematické minimum

Počet hodnotících: 17 / 144
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 144 studentů.
Ukončilo předmět: 51 studentů.
|=======.............| 35 %

Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Dobré opakování středoškolského učiva.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedna velká opakovací nuda, pokud jste chodili na školu, kde se matika vůbec nebrala, možná vám ten předmět třeba k něčemu někdy bude, možná...
    Studijní průměr: neuveden
  • Na předmět jsem se i vcelku těšil, ale až potom co jsem byl u tabule. To mohlo být pro některé studenty mírně stresující.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na předmětu by se měly probírat také těžší záležitosti z matematického aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • predmet pomôže hlavne luďom, čo mali na strednej slabšiu matematiku
    Studijní průměr: neuveden
  • S panem docentem se člověk opravdu zasměje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Středoškolská matika vysokoškolským způsobem. Člověk si zopakuje pár věcí co zapomněl. Ale jinak nejvíce vydřené 2 kredity v prvním semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • V současně podobě zcela zbytečný předmět.Prostě ZLO, které bylo zakončeno ZLOTESTem. Jestli student neumí určitou partii z matematiky, tak tady se jí nenaučí. Nelíbilo se mi, že předmět byl i během zkouškové. Měla by se změnit struktura celého předmětu - látku alespoň trochu vysvětlit, ne jen počítat příklady a dělat docela dlouhé úkoly. Určitě by nebylo špatné, kdyby předmět učil někdo ochotnější než Pošta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zbytečný předmět, který nijak nepomáhám studentům s mezerami ve znalostech, jen je (tvrdě) donutí, aby se vše doučili sami.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
1 : |============........| 60 % [17] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [17] 2.24
1 : |======..............| 29 % [5] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 35 % [6] 2
3 : |=====...............| 23 % [4] 3
4 : |=...................| 5 % [1] 4
5 : |=...................| 5 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 76 % [13] ano
3 : |===.................| 17 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká