01NUM1  >  Numerická matematika

Počet hodnotících: 12 / 32
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 32 studentů.
Ukončilo předmět: 29 studentů.
|==================..| 90 %

Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Důležitý předmět, v porovnání s ostatními matikami není tak obtížný
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodí se všude.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět to je užitečný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Užitečný předmět, který nám otevřel bránu do dalších partií matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velice praktický a v budoucnu myslím užitečný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zvlášť v tomto předmětu se mi zdá podstatné, aby se přednášené metody vyzkoušely i v praxi, což se (zatím) neděje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nutné minimum pro pozdější PNLA, přednášky ani cvičení mě ale moc nebavily.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jsem si jist že numerická matematika bude v dalších letech lepší. Tento semestr se však nedá objektivně hodnotit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět mě nezaujal svým obsahem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [21]
1 : |===========.........| 57 % [12] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [12] 2.08
1 : |===.................| 16 % [2] 1 (výborně)
2 : |============........| 58 % [7] 2
3 : |=====...............| 25 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká