01SMB1  >  Seminář z matematické analýzy B1

Počet hodnotících: 21 / 94
Procento hodnotících: 22 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 94 studentů.
Ukončilo předmět: 87 studentů.
|==================..| 92 %

Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Dobrý doplněk k přednáškám, ale určitě bych byl pro, aby se na semináři probírali některé další partie matematické analýzy, popř. aby se látka probíraná na přednášce více na semináři prohlubovala.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Procvičování matematické analýzy. Vynikající v tom, že se dá vše pochopit a naučit už ve škole a není potom potřeba analýze věnovat tolik času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozšíření předmětu MAB3. Probrala se stejná látka z trochu jiného úhlu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doplněk k analýze, u zkoušky z MAB3 se automaticky předpokládá znalost věcí za SMB1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doplnok k prednaskam z MAB3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to vlastně taková skrytá přednáška z MAB3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím že by se tam dali dělat zajímavější věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • více méně povinnost k předmětu MAB3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V podstatě skoro povinný předmět. Pro fyziku velmi praktický. Semináře jsou oddechové, zápočtový test jednoduchý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v semináři je doplněno a rozšířeno učivo z MAB3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajimavý předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prakticke doplneni prednasek MAB3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Robili sa tam zaujimave ale nie trivialne veci.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super predmet, Krbalek tlaci studentov do vlastnej tvorby a sikovne ich k tomu navadza + to neni tazke a je to zaujimave
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • takové bolestné k analýze, když se člověk musí tolik učit na analýzu a má za to jen 7 bodů, tak tímto se to trochu srovná
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [36]
1 : |============........| 58 % [21] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [21] 1.43
1 : |============........| 61 % [13] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [7] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 95 % [20] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká