02DEF1  >  Dějiny fyziky 1

Počet hodnotících: 45 / 502
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 502 studentů.
Ukončilo předmět: 262 studentů.
|==========..........| 52 %

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [33]
  • Dějiny fyziky jsou krásný odpočinkový předmět mezi algebrou a cvičením z analýzy...
    Studijní průměr: neuveden
  • keďže kredity boli za docházdku, väčšina ludí si robila svoje a teda aj keď rozprávanie pána Štola bolo zaujímavé, vo viac ako štvrtej rade nebolo z neho počuť nič
    Studijní průměr: neuveden
  • Klidný odpočinkový předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Měly by se zvýšit požadavky pro zápočet z tohoto předmětu.
    Studijní průměr: neuveden
  • naprosto nenáročný předmět, možnost dělání jakékoli jiné práce, zápočet za účast
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto zbytečný předmět v prvním semestru s povinnou docházkou. Necelé dvě hodiny času mnoho lidí využívalo k dělání domácích úkolů na jiné předměty, případně práci na notebooku. Nejtěžší věcí bylo podepsat se, když šla kolem prezenční listina.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začátku velmi zajímavé, od Řecka se začala překrývat s učivem ZSV na gymnáziích (filozofie)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenáročné vtažení do historie fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oddechový předmět, který je příjemným zpestřením "všední" výuky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odpočinkový předmět, kde se člověk dozvěděl zajímavé věci z historie fyziky. Bohužel pan Štoll mluví docela potichu a v přednáškový místnosti byl občas hluk. Chtěl-li člověk slyšet, musel si sedat dopředu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěknej předmět, líbil se mi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohodový předmět, kde se člověk může připravit na další předměty a když dává pozor tak se i něco zajímavého dozvědět
    Studijní průměr: neuveden
  • pohodový předmět, pro mě celkem příjemné zpestření a protiváha k ostatnímu, takové příjemné posezení a zamyšlení nad dějinami filozofie, vědy a lidstva vůbec, možná by nebylo nutné mít ho povinně, leckoho to moc nebavilo a všichni se pak jen ruší navzájem
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud máte základní přehled o historii např. z gymnázia, tak se tam moc nového nedozvíte. Ale některé historické poznámky byly zajímavé Vadil mi hluk v posluchárně od ostatních posluchačů, nechoďte tam, když vás to nezajímá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Povídání doc. Štolla je sice velice zajímavé, ale student má bohužel často na práci naléhavější záležitosti (jako třeba úkol na následující cvičení z analýzy), a tak je pozorných posluchačů celkem poskrovnu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět dávaný "za účast", pan docent povídá hezky a poutavě, za předpokladu, že je ho slyšet :) často ve 103ce mluví jen k prvním třem čtyřem řadám, zbytek může klidně řešit jiné problémy... nebo si skočit k Právníkům na oběd ;)
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je zajímavý pro všechny, které zajímá historie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky pana docenta Štolla jsou velice zajímavé a hodnotné, ale bohužel kvůli většímu množství studentů bylo občas velice obtížné poslouchat jeho výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky profesora Štolla byly skvělé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné a odpočinkové přednášky doc. Štolla
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné oživení
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělá příležitost, trošku si odpočinout během našeho nabitého programu
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvěle podaná historie fyziky od objevu ohně až po 16. století. Škoda jen, že od páté řady už není přednášejícího pořádně slyšet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvěle poslouchatelný oddychový předmět, u kterého jsem se snad nikdy nenudil. Pan docent Štoll je pro mne jedna z největších kapacit na této škole a je to úžasný člověk, je skvělý pocit ho poslouchat
    Studijní průměr: neuveden
  • Taka oddychovka , po analyzach a podobnych veciach bola prijemna :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžké pravidelně docházet
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavé. Bohužel, dobrá místa byly hned zabrány. Tedy dobrá v tom smyslu, že je vše dostatečně nahlas. Bylo by fajn pořídit panu Štollovi mikrofon, který by nemusel držet samozřejmě. Všichni by to podle mě ocenili. Jen si nejsem jistá, jestli by to přijmul a používal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět leč kvůli zlotřilým studentům pana docenta Štoll nešlo moc slyšet
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný a velmi zajímavý předmět. Ale faktem je, že studenti ho berou jako předmět zdarma a takřka celou přednášku je v poslouchárně naprosto nedůstojný hluk. Je to výraz těžké neúcty k tak výjimečnému přednášejícímu. Student tady přeci není od toho, aby složil zkoušky a odchodil povinné předměty. Je tu především proto, aby se něčemu naučil ?!
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět, kde se člověk dozvíí mnohoo informacích z (nejen) historie fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavé přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý oddechový předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpřísnil bych podmínky pro zápočet. Studenti při Dějinách fyziky dělají všechno možné jen ne poslouchají. Třeba nějaký malý zápočtový testík, a nebo alespoň klid v posluchárně, je to vůči přednášejícímu nezodpovědné.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [78]
1 : |===========.........| 57 % [45] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [45] 1.49
1 : |============........| 62 % [28] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 26 % [12] 2
3 : |==..................| 11 % [5] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [45]
1 : |===.................| 13 % [6] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [30] ano
3 : |....................| 2 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 17 % [8] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká