02FYS1  >  Fyzikální seminář 1

Počet hodnotících: 16 / 122
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 122 studentů.
Ukončilo předmět: 24 studentů.
|====................| 19 %

Svoboda Vojtěch Ing. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
  • čakala som viac
    Studijní průměr: neuveden
  • Hezká prezentace svých pokusů mezi sebou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jediný předmět v prváku, ke si člověk sáhne na "opravdovou" fyziku. Skvělý a všemi oblíbený předmět, nenechte si ujít
    Studijní průměr: neuveden
  • Krásný předmět kde si můžem vyzkoušet vytvořit vlastní projekt a zkusit si přednášet před lidma. Dobrá zkušenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Nesmírně zajímavý předmět, často ale o tom, jaký si ho studenti udělají. Možnost práce na zajímavých projektech s podporou školy již od prvního semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejzábavnější předmět zimního semestru - as. Svoboda je úžasný přednášející a hlavně motivátor. Ocenil bych vyšší kreditovou dotaci, 2 kredity opravdu nepomáhají v motivaci na složitější fyzikální projekty....
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro prváka skvělá motivace ke studiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl zajímavým zpestřením prvního semestru - a to jak jsou formou, tak i obsahem jednotlivých seminářů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příspěvky byly většinou zajímavé. Pokud chcete odvést dobrou práci, tak příprava zabere hodně času.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyborny predmet :) muju jen doporucit, clovek se dozvi mnoho zajimaveho a taky se krom matematiky dostane i k necemu praktickemu, co mu nikdo nediktuje co musi delat a je to jen na anem co pekneho si pripravi :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět, učí studenty umět prezentovat vlastní projekt, což je někdy mnohem důležitější než projekt samotný.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
1 : |============........| 59 % [16] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [16] 1.69
1 : |============........| 62 % [10] 1 (výborně)
2 : |====................| 18 % [3] 2
3 : |==..................| 12 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 6 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [12] ano
3 : |====................| 18 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká