04AP1  >  Angličtina P1

Počet hodnotících: 19 / 119
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 119 studentů.
Ukončilo předmět: 104 studentů.
|=================...| 87 %

Clarke Dunstan Bc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Angličtina měla začít už v 1. ročníku, jinak je kurz v pořádku. Možná více gramatiky a jevů by se hodilo probírat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Angličtina to je základ a angličtina s Dunstanem je potěšení. Hodiny angličitny jsou jasně strukturovaně profilované nejsou monotoní a pokrývají velice dobře všechny části jazyka od slovní zásoby mluvení poslechu až po osobní slohovou činnost a gramatiku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobré k udržování jazykové úrovně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to více hodin, nebo více semestrů. Jedna hodina týdně ve třídě s 30 lidmi je opravdu málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je dobré, že máme jako lektora rodilého mluvčího, myslím, že pro dnešní studenty je to velmi přínosné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • užitečný předmět, oceňuji práci ve dvojicích či skupinkách, a probíranou gramatiku a témata, která se budou v budoucnu hodit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zvýšil bych náročnost a počet kreditů tohoto předmětu. Umět anglicky je nezbytností a donutit studenty se učit tento jazyk tím, že by se ztížily podmínky udělení zápočtu (za současného zvýšení počtu získaných kreditů) mi nepřijde jako špatné řešení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jedno cvičení týdně je málo naučit se něco nového. Nicméně bych z důvodu nabitého rozvrhu rozhodně dotaci nezvyšoval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenil bych spíš více specializovanou angličtinu v menším počtu lidí a rozhodně ne povinnou! Proč musí být angličitna povinný předmět?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • očekával bych, že se budeme zabývat odbornou angličtinou a ne gramatickými jevy ze střední
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oproti ostatním odpočinkový předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • too much gramatic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úplně k ničemu angličtina....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Aspon jeden predmet, ktory ma bavil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Great, fun, but waking up at 6:00 because of English, damn.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [34]
1 : |===========.........| 55 % [19] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [19] 1.84
1 : |=======.............| 36 % [7] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 52 % [10] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 5 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=========...........| 44 % [8] ano
3 : |===========.........| 55 % [10] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká