11UVOD  >  Úvod do zaměření

Počet hodnotících: 11 / 90
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 90 studentů.
Ukončilo předmět: 84 studentů.
|===================.| 93 %

Kraus Ivo Prof.RNDr. DrSc. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Myšlenka předmětu coby pomoci při výběru zaměření je dobrá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Střídají se přednášející z různých kateder, obecně tedy lze těžko něco říct. Je dobré udělat si přehled o jednotlivých oborech před výběrem zaměření.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na přednáškách se v průběhu semestru představují jednotlivé fyzikální katedry a snaží se vás nalákat na svůj obor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Něco málo se člověk dozví o různých zaměřeních, většinu přednášek stejně dělá protokoly nebo počítá analýzu...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oceňuji snahu jednotlivých zástupců kateder. i tak mi ale předmět v rozhodování nepomohl tak, jak bych očekával. děkuji za skvělou exkurzi na reaktor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • O něco zajímavější než PSEM. Během jedné přednášky se vystřídalo víc lidí, bylo to pestřejší. Nicméně si nepřipadám při výběru zaměření o mnoho moudřejší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vhled do práce jednotlivých kateder. O nic víc, o nic míň.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkom to nenaplnilo svoj ucel, lebo kazda katedra sa vychvalila do neba ale realita bude asi niekde inde.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • při výběru zaměření mi to vůbec nepomohlo. Nezajímá mě, co který doktorand dělá atp. Zajímají mě info o katedře-čím se zabývá, jaká je budoucnost oboru...nějaké motivační povídání. Když začal mluvit doktorand, stejně jsem nevěděl o čem se mluví. Jako nejlepší mi přišla přednáška pána z fyzikální elektroniky-optika. Projel vše o katedře, o jednotlivých oborech a uplatnění a pak zlehka z každého oboru řekl něco z teorie pomocí pěkně udělané prezentace. Nejhorší snad bylo, když nějaký doktorand při nedostatku času přeskočil stránku a firmách zabývajících se daným zaměřením, finančním ohodnocení atp. a přešel rychle ke své doktorandské práci...to jsem pak už radši odešel.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
1 : |===========.........| 55 % [11] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [11] 2.45
1 : |====................| 18 % [2] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 27 % [3] 2
3 : |=========...........| 45 % [5] 3
4 : |==..................| 9 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
1 : |====................| 18 % [2] nevyjádřeno
2 : |================....| 81 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká