12PIN2  >  Praktická informatika pro inženýry 2

Počet hodnotících: 14 / 64
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 64 studentů.
Ukončilo předmět: 32 studentů.
|==========..........| 50 %

Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Praktické využití při analýze i mechanice
    Studijní průměr: neuveden
  • Přemět by měl mít jenom cvičení. Přednáška je úplně zbytečná, skoro nikdo na ni nechodí, a když už, tak tam dělá něco jiného. Stejně se člověk všechno důležité dozví na cvičeních. Ty jsou však kvůli přednášce jenom některé týdny, a tak se toho nestihne tolik, kolik by bylo dobré.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyučoval se Maple, což je program s uživatelsky nevyzpytatelným rozhraním. Nedoporučoval bych.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základy práce v Maple, které se později hodí třeba na Úvodu do moderní fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • základy v maplu, velice užitečný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jako přívrženec analytických postupů jsem našel v Maplu zalíbení. Zatím nejlepší absolvovaný informatický předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Maple je důležitý nástroj a je potřeba se v něm naučit - snad pro všechna zaměření a ne jen pro ty, která to mají jako doporučené předmět dle bílé knihy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Seznámení s Maplem, které shazují cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super předmět, Maple je docela užitečný nástroj...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úvod do matematického softwaru, především programu Maple. Dobré pro rozkoukání těch, kteří v něčem podobném ještě nepracovali.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [24]
1 : |============........| 58 % [14] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [14] 2.21
1 : |====................| 21 % [3] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [7] 2
3 : |===.................| 14 % [2] 3
4 : |===.................| 14 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [14] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká