16EPAM  >  Exaktní metody při studiu památek

Počet hodnotících: 3 / 15 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 15 studentů.
Ukončilo předmět: 7 studentů.
|=========...........| 46 %

Musílek Ladislav Prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Posluchač získá základní přehled v daném oboru. Pokud vás zajímá historie, tak je to určitě přínosný předmět, ale i jinak se dozvíte spoustu zajímavostí. Bylo by určitě dobré doplnit předmět o více praktických ukázek, pokud by to bylo možné v rámci laboratoří fakulty realizovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, jen byl velmi pozdě odpoledne až večer.Přednášky by mohly být trochu více zajímavější, ne jen přečtená prezentace, která obsahovala spoustu textu. Jinak se student seznámil se zajímavými metodami a složit zkoušku nebylo vůbec těžké.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká