16ZPSP  >  Základy práce s počítačem

Počet hodnotících: 16 / 204
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 204 studentů.
Ukončilo předmět: 49 studentů.
|=====...............| 24 %

Augsten Kamil Ing. [ Cvičící ]
Vrba Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • myslel jsem, že to bude dávačka, závěrečný test mě přesvědčil o opaku
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslim si,ze tento predmet neni moc uzitecny pro studenty.Co se tyka kreditu,tak z meho hlediska 2 kredity je prilis malo v porovnani s tim,co od nas potrebuje prednasejici.Ruzne blbosti jako 100% spravne vyplneny ukol v Word a Excel..Promin"te,k cemu to slouzi?Kdyz clovek ma 99% vyplneno spravne..a aby to bylo pocitano za chybu?Nesmysl.To bychom museli dostavat 4-5 kreditu za takovou praci.Jinak by lide,kteri kontroluji ukoly by meli byt vice vstricny.P.S.A jsem si jisty,ze spousta studentu ovlada pocitac skoro tak,jak prednasejici,nektere dokonce toho umeji vic..Takze kdyz to jsou ZAKLADY prace s pocitacem,tak at" to budou opravdu ZAKLADY.
    Studijní průměr: neuveden
  • neprocvičí se prakticky
    Studijní průměr: neuveden
  • Práce ve Wordu, Excelu a PowerPointu. Praktické pro ty, kteří se s počítačem setkávají poprvé, přínosné však možná i pro ty, kteří s PC umí na dostačující úrovni a chtějí se zlepšit. Pro IT experty zbytečnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět jako takový užitečný, avšak konečný teoretický test s mnoho chybami a dohodování se s vyučujícím, že i on nemá pravdu např. GNU nepatří mezi linuxové systémy a přitom využívá Linuxové jádro atd.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byli vedeny dobře. Zápočtový test byl podle mého názoru vzhledem ke stanoveného časovému limitu předimenzovaný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Učit se psát ve wordu? Vážně? na VŠ???
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě se vyplatí těm, co s Wordem a Excelem dříve moc nepracovali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyloženě teror a buzerace studentů, za dva kredity plno povinných domácích úkolů, které spolknuly spoustu času. Na polovině "cvičení" bylo hlavní náplní předčítání prezentací vytvořených před deseti lety. Pro získání zápočtu ještě nutno na konci napsat zápočtový test.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpočátku se zdá jako oddechovka, ale práce je tam dost a dost.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
1 : |============........| 61 % [16] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [16] 2.69
1 : |==..................| 12 % [2] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [4] 2
3 : |=========...........| 43 % [7] 3
4 : |====................| 18 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
1 : |====................| 18 % [3] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 37 % [6] ano
3 : |=======.............| 37 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká