18ZPRO  >  Základy programování

Počet hodnotících: 40 / 549
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 549 studentů.
Ukončilo předmět: 200 studentů.
|=======.............| 36 %

Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [21]
  • celkem užitečný předmět, jen cvičící by si mohli sjednotit nároky na získání zápočtu, ty byli velmi nevyrovnané
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrý úvod do programování - bylo to pro mne první seznámení s programováním a rozhodně mám pocit, že jsem se opravdu alespoň nějaké základy naučil. Do budoucna by se chtělo zamyslet, jestli by nešlo předmět rozdělit na část lidí, co už umí programovat a nabídnout jim možnost se rovnou dále rozvíjet v rámci nějakého pokročilejšího kurzu hned v prvním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docela dobrej, ale moc brzo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dost drsný a náročný předmět pro někoho, kdo ještě předtím nikdy neprogramoval. A protože se to jmenuje základy (tudíž i pro lidi bez počátečních znalostí), tak je nutné zvýšit kreditovou i hodinovou dotaci na cvičení ze 2 na 4 hodiny týdně.
    Studijní průměr: neuveden
  • kdo už někdy programoval tak zvládne předmět velmi snadno
    Studijní průměr: neuveden
  • OBROVSKÝ rozdíl mezi cvičícími!!
    Studijní průměr: neuveden
  • osobně nemám pocit, že bych se naučila tolik, kolik jsem očekávala, možná proto, že nebyla zkouška a zápočet byl vcelku jednoduchý, takže nebyl dostatečný bič se předmětu věnovat
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěkné přednášky v podání Ing. Viria. Ačkoliv na výuku je Pascal asi nejlepší, mohl se začít i jiný programovací jazyk. Na předmět by mělo v základním studiu navázat další, nejen ZALG.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud už umíte programovat, nic nového se nepřiučíte. Výuka by mohla probíhat v jiném jazyce.
    Studijní průměr: neuveden
  • predmet, ktorý študenta, čo nevie programovať, určite programovať nenaučí, čo by ale malo byť cieľom základov programovania
    Studijní průměr: neuveden
  • Proboha proč packal?
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro ty co nikdy neprogramovali a nemají moc vztah k počítačům, nočníí můra z Elm Street.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky docela nuda, ale cvičení byla super.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky zajímavé, cvičení nenáročná. Spoutu lidí na přednášky nechodilo, protože to neměli zapotřebí.Možná nebylo od věci pořádat pokročilejší přednášky pro ty co již mají s programováním skušenosti totéž platí o cvičeních.
    Studijní průměr: neuveden
  • Sice Pascal není až tak použitelnej a Lazarus je hroznej program, ale jinak dobrý
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přístup, vstřícnost při řešení problémů při cvičeních (cvičící Ing. Kamil Barbierik)
    Studijní průměr: neuveden
  • Ti, co už programovali, budou znuděni, ti, co ještě ne, se stejně za půl roku nestihnou všechny věci za půl roku naučit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ucházejícím způsobem srovnává znalosti studentů v programování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Urcite dobre pro toho, kdo vubec nikdy nevidel pocitac z teto stranky - programovani. Pokud nekdo programoval v necem jinem nez v pascalu, tak se mu na to asi vyplati chodit, nebot i nasledne zaklady algoritmizace jsou taky v pascalu. Pro ostatni doporucuji take, nebot v tom pripade to jsou 4 kredity prakticky zdarma - pokud to nekdo dava levou zadni
    Studijní průměr: neuveden
  • Vic bych se venoval objektove orientovanemu programovani.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět - určitě velmi užitečný pro ty, co se s programováním ještě nesetkali.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [61]
1 : |=============.......| 65 % [40] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [40] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [10] 1 (výborně)
2 : |========............| 42 % [17] 2
3 : |====................| 20 % [8] 3
4 : |=...................| 7 % [3] 4
5 : |=...................| 5 % [2] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [40]
1 : |=...................| 5 % [2] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 77 % [31] ano
3 : |=...................| 7 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 10 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká