01DIM1  >  Diskretní matematika 1

Počet hodnotících: 23 / 130
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 130 studentů.
Ukončilo předmět: 68 studentů.
|==========..........| 52 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Pelantová Edita prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Vávra Tomáš Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
  • Hlavní je nezatratit předmět po první hodině, která je vyloženě odrazující. Potom už je jen lépe.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeden z nejzábavnějších předmětů 1. semstru
    Studijní průměr: neuveden
  • Na mě příliš těžká. po dvou cvičeních jsem to vzdal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší předmět prvního semestru. Jako téměř jediný vede studenty k vymýšlení vlastních postupů. Učí také rozpoznávat správný důkaz. Ovšem dá něco pouze těm, kteří se o to snaží, jelikož jde absolvovat bez jakékoli námahy - ale také bez jakéhokoli přínosu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejvíce mě předmět naučil, jak vymýšlet a formulovat důkazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • některé obhajoby důkazů byly příliš zdlouhavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Od prvočísel k šifrování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohodový předmět. Zápočet lze získat za řešení domácích úkolů. Látka je zajímavá a rozšiřuje znalosti matematiky. Doporučuji všem koho zajímá matematika.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud si dokážete představit, že o volném pátečním večeru si na pět hodin sednete nad důkaz, je to předmět pro vás.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro studenty, kteří na střední škole neřešili matematickou olympiádu je tento předmět poměrně nestravitelný. Naštěstí se dá zápočet získat i během roku, takže i bez kompletního porozumění látce lze předmět dokončit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl pro mne jako pro zájemce o řešení zajímavých matematických problémů určitě přínosný. Dobrovolné úkoly, na jejichž řešení a prezentaci u tabule je z části DIM založena, se ukázaly jako zajímavé a často náročné. Na druhou stranu struktura předmětu umožňuje po celý rok v podstatě nic nedělat (úkoly jsou dobrovolné) a posléze se naučit na velmi jednoduchý zápočtový test.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zabývá se především teorií čísel. Učivo je to zajímavé, ale jeho praktická využitelnost je malá. Mnohem důležitější je, že se studenti naučí, jak dokazovat matematické věty..
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavě pojatá oblas matematiky, možná k šifrování se mohlo dojít dřív.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět, ke konci semestru se pan přednášející trošku ztrácel
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud vás jen trochu zajímá matika není to nutné zlo, pak je dobré si ho zapsat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět byl zajímavý a nepříliš náročný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vcelku zajímavá témata, hodí se připravovat si domácí úlohy a vyhnout se zápočtovému testu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejzajímavější částí předmětu je RSA probírané až na konci semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Člověk udělá pár domácích úkolů, získá zápočet a pak se nic nenaučí. Spíše bych tento předmět přesunul do druháku nebo třeťáku s vyššími nároky na zápočet ( ale jeden pokus na zápočtovou písemku je taky hodně špatný nápad ).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nesmysl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zapocet je mozne ziskat v prubehu semestru. ale domaci ulohy jsou obtizne. nedostatek procvicovani uloh.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [23] 1.91
1 : |=======.............| 34 % [8] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 47 % [11] 2
3 : |==..................| 8 % [2] 3
4 : |==..................| 8 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [23]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 82 % [19] ano
3 : |===.................| 17 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká