01LAP  >  Lineární algebra plus

Počet hodnotících: 29 / 428
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 428 studentů.
Ukončilo předmět: 44 studentů.
|==..................| 10 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Karásek Dalibor Ing. [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
  • Asi najzaujímavejší predmet ZS. Na rozdiel od analýzy, dôkazy sú priehľadnejšie. Myslím, že keď algebre raz porozumiete tak už sa Vám nezdá vôbec ťažká :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Doporučuji všem zájemcům o hlubší pochopení matematiky, vždy můžete zase přejít na normální lineární algebru
    Studijní průměr: neuveden
  • doporučuju, skvěle doplňuje látku LNA1
    Studijní průměr: neuveden
  • Jediná zkouška, u které si mohl člověk i popovídat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jednoznačně můj nejoblíbenější předmět zimního semestru, jehož abstraktnost, obecnost a množství nových, zajímavých konceptů ve mě probudila ještě hlubší zájem o matematiku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět plně naplní očekávání studenta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi nejhezčí matematický předmět v prvním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kupa definic a vět, které se možná z počátku zdají být dost abstraktní a nepoužitelné, ale zřejmě tomu tak není z mé zkušenosti z 2. semestru. Asi nejnáročnější na tomto předmětu je způsob práce s různými objekty. Naopak počítání je sice hodně, ale je snadné (sčítání a násobení :-).
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnější ale zajímavá nadstavba pro LNA
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku to bylo těžké na pochopení, ale postupem času se to změnilo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docela zábava.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvalitní přednášky se zajímavým výkladem.
    Studijní průměr: neuveden
  • LAP je pro většinu studentů nejtěžším předmětem zimního semestru, kvůli přechosu k abstraktnímu myšlení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by bylo dobré pro studenty co nechtějí pokračovat v A matematice, ale přesto se částečně zajímají o náročnější příklady, kdyby se spíš než kredity z LNA rozdělili kredity z LAP což by mohlo zvýšit snahu dalších studentů. Celkové uspořádání přednášek a cvičení je výborné, velmi se hodí i spousta úkolů (i když u úkolů z přednášek by možná bylo ještě dobré je také zveřejňovat na internetu pro lidi co na přednášky nechodí).
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnější, ale dá se
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejtěžší a nejnáročnější předmět 1. semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozšíření základní lineární algebry o zajímavá témata jako afinní geometrie, složitější příklady a důkazy. Nejspíš nejobtížnější předmět zimního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Co napsat... Prostě pěkně těžká matika dost nepodobná s jakoukoliv matikou na gymplu. Líbilo se mi, jak se na přednáškách postupně celé toto matematické odvětví staví, hodně mě to naučilo systému definice-věta-důka a také se mi určitě zlepšila schopnost abstrakce. Akorát, nevím proč, mě prostě vykládaná látka příliš nebavila.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úžasný předmět, rozšiřující obrory
    Studijní průměr: neuveden
  • rozvíjí LA1, pro každého to nebude to ideální, ale zvládnout se dá
    Studijní průměr: neuveden
  • V celku dobry predmet ale dost narocny .. je to velky skok oproti stredoskolskej matematike.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajimave
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozšíření látky základního kurzu Lineární algebry, velice doporučuji, předmět jsem si užil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičící byl často zmatený, když nám suplovala paní Balková, nestíhala se divit co všechno neumíme.
    Studijní průměr: neuveden
  • oceňuji možnost vyzkoušet si rozdíl mezi úrovní A a B
    Studijní průměr: neuveden
  • O mnoho náročnější "nadstavba" k lineární algebře. Zajímavý a velmi obtížný předmět. Ačkoli jsem se nakonec rozhodla jít na matematiku B, jsem ráda, že jsem LAP navštěvovala - pomohlo mi to ujasnit si některé věci z "normální" algebry a předmět mě bavil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvěly předmět, až na to že jsem měl strach z toho když neumím latku na hodinu. Strach z nevědomosti ne z vyučujícího. Ona za to nemůže, když se nenaučím.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [29] 1.28
1 : |================....| 82 % [24] 1 (výborně)
2 : |=...................| 6 % [2] 2
3 : |==..................| 10 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [29]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |==============......| 72 % [21] ano
3 : |====................| 20 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká