01LNA1  >  Lineární algebra 1

Počet hodnotících: 44 / 559
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 559 studentů.
Ukončilo předmět: 265 studentů.
|=========...........| 47 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Batysta Ing. [ Cvičící ]
Bukáček Marek Ing. [ Cvičící ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící ]
Klemsa Jakub Bc. [ Cvičící ]
Kollert Ondřej Bc. [ Cvičící ]
Matějů Michael Ing. [ Cvičící ]
Pohanka Lukáš Bc. [ Cvičící ]
Polívka Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Šefl Martin Bc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [44]
  • Algebra je nejtěžší předmět zimního semestru nejen proto, že na středních školách se nic podobného nedělá, ale také kvůli zkoušce, která má zvláštní systém, kterým projde málokdo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Aparát algebry je jednou z nejpodstatnějších věcí na této škole- hlavně pro fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi nejnáročnější předmět tohoto semestru, pokud měříme podle průběžné přípravy během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bez větších konfliktů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení s panem Ambrožem byla přínosná i zábavná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení ucelily znalosti z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeden z velmi mála předmětů prvního ročníku, kdy se člověk dozví něco opravdu nového a zajímavého. Také velmi nezvyklý a pěkný styl toku látky - nejprve se seznámíme s různými pojmi, ale postupem času teprve objevujeme, co všechno se za nimi skrývá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jsem velmi spokojená se způsobem výuky. Skripta byla také velmi užitečná a přehledná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Krásný, abstraktní předmět. Příklady jsou ale mechanické a bezduché, důkazy přímočařejší a sice lehčí, ale nudnější než v analýze.
    Studijní průměr: neuveden
  • Linearna algebra je v porovnani z LAP jendoducha
    Studijní průměr: neuveden
  • lineární algebra jako celek je celkem abstraktní předmět, nicméně na Jaderce je zvládnut výborně a opravdu mám pocit, že jsem se toho za ten půlrok hodně naučil
    Studijní průměr: neuveden
  • mnohem lepší než analýza a to nejen díky srozumitelnějším důkazům
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc trpělivý cvičící
    Studijní průměr: neuveden
  • monotonne
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách jsem občas vůbec nerozuměl co se děje, hlavně na začátku semestru. Cvičení bylo naprosto výtečné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejvíc mi na něm vadí, že je tohle poíčko nutný vyplnit v anketě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obtížná, pokud se člověk během semestru nepřipravuje doma.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oddělení samotné zkoušky od předmětu je příjemné a umožňuje získání dostatku kreditů pro postup do druhého semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud látku chápete se 14 dením zpožděním, vše je v pořadku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět dobrodružný a zajímavý, ale náročný ve své abstraktnosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je náročný, ale pokud se student učí velmi zajímavý ve své abstrakci
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět mě baví.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět ze kterého v ZS prolítne nejvíce lidí. Musí se pochopit, pak už to docela jde.
    Studijní průměr: neuveden
  • sdas
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělá matematická disciplína. Zprvu jsem měl problémy s pochopením nové teorie, ale během učení na zkoušku jsem vše pochopil. Podmínky pro získání hodnocení E ze zkoušky jsou sice brutální, ale o tom už prostě Jaderka je.
    Studijní průměr: neuveden
  • Splnilo očekávání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stačilo by se občas podívat do skript během semestru (ne jako já až v lednu) a algebra by byla docela jednoduchá
    Studijní průměr: neuveden
  • S tímto předmětem jsem byl spokojený, protože probíraná látka nebyla nějak extra složitá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Systém testů a + a - bodů ke zkoušce mi připadl velmi demotivační. Písemečky se psaly v krátkém časovém limitu a vůbec mi nepřišlo, že by mne nějak motivovaly k další činnosti. Navíc cvičení často předbíhalo přednášku a díky tomu musel cvičící jet o to větším tempem, aby nám ještě stačil vysvětlit některé věci, které jsem pak dělali až další týden na přednášce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tento předmět nemá žádnou chybu
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžký, ale krásný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • ukazuje spíš jiný přístup. I když nechcete plusovou, je dobré na ně chodit, ucelí se to tím
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý předmět. Pokud se dobře připravíte není ani příliž náročný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý a náročný předmět, doporučuji dělat v maximální míře domácí úkoly za bonusové body.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět. Musíte mu přjít na chuť. :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, potřebný k dalšímu studiu
    Studijní průměr: neuveden
  • Základní kurz LN, předmět mne bavil víc než analýza. Celá teorie je budována úplně od základu, což usnadňuje pochopení látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Základy lineární algebry, které se využijí v dalších semestrech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku jedna velká španělská vesnice, postupem času, když do toho člověk pronikne, ale velmi zajímavá matematika. Po prvním semestru moje nejoblíbenější. Narozdíl od m. analýzy má systém. Důkazy jsou jasné, stručné, logické - ne jak v analýze, kde si člověk musí něco vymyslet a pak to znásilnit do přijatelné podoby.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku je lineární algebra poněkud náročná, myslela jsem, že ji nikdy nebudu schopná dokončit. Časem se to ale srovná. Skripta od paní Balkové jsou dobře napsaná a pomohou. Nicméně kreditová dotace je absurdně nízká.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkrátka lineární algebra úplně od začátku. Student se dozví spoustu zajímavých věcí, učí se vyjadřovat matematicky přesně a pracovat se systémem definice-věta-důkaz.
    Studijní průměr: neuveden
  • Z počátku velmi abstraktní, ale pokud do toho člověk nahlédl, tak pak už to šlo dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • žádné
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [44] 1.57
1 : |===========.........| 54 % [24] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 36 % [16] 2
3 : |=...................| 6 % [3] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [44]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===========.........| 54 % [24] ano
3 : |========............| 40 % [18] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká