01MA1  >  Matematická analýza 1

Počet hodnotících: 44 / 555
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 555 studentů.
Ukončilo předmět: 242 studentů.
|=========...........| 43 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Augustovičová Lucie Ing. [ Cvičící ]
Hradilová [ Cvičící ]
Jindrová Tereza Ing. [ Cvičící ]
Kolář Miroslav [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novák Radek [ Cvičící ]
Palek [ Cvičící ]
Pártl Ondřej [ Cvičící ]
Pastirčáková Ing. [ Cvičící ]
Pelantová Edita prof.Ing. CSc. [ Cvičící ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Tichý Ondřej Ing. [ ]
Žák Alexandr Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [44]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • alles gute
    Studijní průměr: neuveden
  • analýza se vším všudy, příliš mě nebavila, ale poskytuje dobrý základ pro další studium
    Studijní průměr: neuveden
  • asi nejtěžší předmět 1. semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • blabla
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré navštěvovat - důkazy na přednáškách jsou často trochu jiné, než ve skriptech. Dobré jsou také tři praktické písemky během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře probraný základ vysokoškolské matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Důkazy z přednášek zásadně neopisovat do sešitu, doporučuji radši nad nimi přemýšlet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavní matematický předmět semestru. Látka je sice obsáhlejší, než látka lineární algebry, ale limity a derivace jsou pochopitelnější než vektorové prostory (alespoň zpočátku). Oceňuji tři "zkouškové" testy v průběhu semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • matematicka analyza bol relativne jednoduchy predmet
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematická analýza je díky 5- semestrové návaznosti nejdůležitější předmět, bez kterého je je další studium obtížné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Místy celkem náročné na představu, ale zvládnutelné
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejsou.
    Studijní průměr: neuveden
  • nemám žádné poznámky
    Studijní průměr: neuveden
  • Není tak náročný předmět jen pro první semestr
    Studijní průměr: neuveden
  • Posloupnosti, limity a derivace
    Studijní průměr: neuveden
  • (Pro mě) poměrně náročný předmět, kreditové ohodnocení je ale více než uspokojující, takže jsem to nějak přetrpěla. Systém "3 průběžné testy během roku NEBO zkoušková písemka" je navíc super.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro nematematického studenta nutnost, která postupně přerostla v pochopení a dovolí msi říct i zábavu. Pan docent Pošta je velmi charakteristický člověk, ale jeho hodiny byly nakoenc plné vtipu a zajímavých matematických důkazů.
    Studijní průměr: neuveden
  • prostě matalýza
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je super a zabavný pokud opravdu objevite kouzlo matematiky. Někdy to trvá, ale je to okouzlující předmět. A to když jsem ještě neudělal zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět ne tolik zajímavý jako LNA či LAP, nicméně nutný a velmi důležitý.
    Studijní průměr: neuveden
  • přednáškové lavice - hodně, hodně spatne
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly brzo, takže na ně chodilo málo lidí, od kterých bych si mohl opsat zápisky. Nakonec jsem tu snahu vzdal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozšíření středoškolské matiky hlavně o teorii.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tento předmět mě hodně obohatil
    Studijní průměr: neuveden
  • To co nedokážete nepoužijete, ale nakonec ty bylo i v celku prospěšné, když člověk našel jiný způsob
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečný předmět, ale plný mnoha nezajímavých technických důkazů. Větišna lidí látku zná v méně korektní, avšak podstatně elegantnější středoškolské podobě, takže se z něj stává nezajímavý, avšak nutný základ.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý a celkem náročný předmět. Doporučuji napsat tři písemky běhěm semestru co nejlépe, pak se dají u zkoušky nahradit místo praktické části. Rozhodně doporučuji chodit na přednášky, jelikož docent Pošta dává do zkouškové písemky i důkazi, které nejsou ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi důležitý předmět, který by člověk určitě neměl podcenit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi důležitý předmět prvního semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zábavný předmět, díky kterému člověk pronikne do matematiky od těch nejnižších základů do největších hloubek
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět, užitečný.
    Studijní průměr: neuveden
  • V podstate dá sa povedať zopakovanie stredoškolskej matematiky avšak systémom definícia - veta - dôkaz a do väčšej hĺbky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výstavbu předmětu hodnotím více než kladně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Začátek vysokoškolské matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, ale oproti algebře je to takové suché.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, asi nejdůležitější v prvním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět, obzvláště zavedení goniometrických funkcí
    Studijní průměr: neuveden
  • Základy matematické analýzy. Asi nejdůležitější předmět zimního semestru, alespoň pro mě nijak zvlášť zábavný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Základy matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška nebyla tak hrozná, jak jsme si v průběhu roku představovali, že bude.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkrátka matematická analýza, v prvním semestru především limity a derivace.
    Studijní průměr: neuveden
  • značné prohloubení znalostí ze střední školy
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [44] 1.80
1 : |======..............| 31 % [14] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 56 % [25] 2
3 : |==..................| 11 % [5] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [44]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [39] ano
3 : |....................| 2 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká