01MAA3  >  Matematická analýza A3

Počet hodnotících: 19 / 34
Procento hodnotících: 55 %
|===========.........|

Zapsaných na předmět: 34 studentů.
Ukončilo předmět: 28 studentů.
|================....| 82 %

Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [19]
  • Koncepce předmětu je dost zvláštní. Na přemětu zvaném "analýza" polovinu semestru nedělá analýza, nýbrž topologie. Ale je odpřednášená výborně a je to důležitá látka, takže to není mínus.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • MAA3 je v podstatě MA1 (s plusem), jenom ve více dimenzích. Jako zatím všechny analýzy je se svou dotací dvou přednášek a dvou cvičení týdně velice rozsáhlá a náročná. Některé věci, zvláště z oblasti topologie, nejde dle mého názoru zlomit a pokořit rozumem. Na to si člověk prostě musí zvyknout, stejně jako si zvyknul na parciální derivace v Mechanice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět mi přišel velmi zajímavý, zejména část o topologii a diferenciálním počtu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • co se obsahu tyce, zatim nejhezci analyza
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to vlastně jen opakování, že :-).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podrobný výlet do diferenciálního počtu v n dimenzích a topologických hrátek + Fourierky a záměny limit jiných věcí. Všechno velmi užitečné, dokonce tak pěkně synchronizované s fyzikálními předměty, že jsme stihli plno věcí probrat dříve, než jsme je použili ve fyzice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super předmět, doporučuji chodit na přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Až na výjimky z oblasti topologie je látka dobře pochopitelná. Velmi důležitá látka z oblasti diferenciálního počtu se hodí hlavně v TEF, Fourierovy řady se zase uplatní ve VOAF. Nových rozměrů nabírá v prváku probraná lineární algebra, která se objevuje hlavně na konci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • náročné, těžké, abstraktní ale krásné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování matematické analýzy - funkční posloupnosti, řady, fourierův rozvoj, topologie a derivace na více dimenzích.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi jeden z nejtěžších ale zároveň nejdůležitějších předmětů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokračování maa12 s tím rozdílem, že přednášky jsou mnohem zábavnější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prostě analýza. Definice, věta, důkaz. Vše přehledně, korekntě a jistě odpřednášeno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, který ale vyžaduje opravdu hodně nadhledu k probírané látce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Diferenciální počet na prostorech s vyšší dimenzí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ackoli kapitole topologie bylo venovano hodne casu, presto to nestaci pro plnejsi pochopeni problemu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročný, leč velice důležitý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • No, nářez.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [19] 1.26
1 : |===============.....| 73 % [14] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 26 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [19] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká