01MAB3  >  Matematická analýza B3

Počet hodnotících: 26 / 141
Procento hodnotících: 18 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 141 studentů.
Ukončilo předmět: 59 studentů.
|========............| 41 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kozák Ing. [ Cvičící ]
Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Maryška Ing. [ Cvičící ]
Novák Ing. [ Cvičící ]
Strachota Pavel Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [24]
  • Konečně analýza podaná tak, že jsem jí pochopil i já! Pan docent má prostě dar předat vědomosti srozumitelnou a zábavnou formou, mnoho jeho kolegů by se od něj mohlo učit :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nejlepší a nejnáročnější předmět tohoto semestru, je nutnost se během semestru průběžně připravovat, nicméně je velice krásný
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pro mě doposud nejobtížnější předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl jsem spokojený s celkovým průběhem i koncepcí výuky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • celkom ábavný, aj keď náročný predmet, ktorý pridal veľa stresu... ale nakoniec sa to nejak učesalo..:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Časově nejnáročnější předmět v zimním semestru, stejně tak příprava na zkoušku mi zabrala nejvíce času. Nakonec jsem byl donucen naučit se opravdu téměř celá skripta. Výhodou předmětu je, že je velmi dobře a systematicky přednášen i veden.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeden z nejzajímavějších předmetů třetího semestru, který si žádá hodně času pro počítání. Na první přednášce nás vyděsil jak je to těžký, ale tak zlý to není, MAB2 byla težší
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • První vyloženě zajímavá a praktická matematika.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitní úvod do analýzy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je kvalitně vedený, jde vidět že si pan doc. Krbálek dává záležet. MAB3 je nejspíš takový jeho ,,domácí mazlíček", což se kladně podepíše i na získaných vědomostech posluchačů. Škoda jen, že náročnost některých příkladů na zápočtech nebo zkouškách přesahuje schopnosti značné části studentů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších předmětů na FJFI s perfektním přednášejícím. Látka je to zajímavá a důležitá. Ale musíte rádi počítat, protože budete počítat hodně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Analýza 3 je mnohem lépe propracovaná než analýza 2, je sice obtížnější, ale také zajímavější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to náročný předmět. Přednášky jsou zajímavé a probíraná látka zajímavá. Zápočet rozhodně není zadarmo. Doporučuji propočítat zadání všech zkouškových testů, je to hodně dobrá příprava na zkoušku. A rozhodně nepodcenit přípravu na ústní část!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Praktický předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky nebyly nudné, vše na nich bylo srozumitelně a přehledně vysvětleno. Pokud má člověk o probíranou látku alespoň malý zájem a připravuje se pravidelně, není tolik obtížné získat zápočet a udělat zkoušku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Určitě se vyplatí chodit na přednášky. Krbálek skvěle vysvětluje a člověk má konečně pocit, že předmět má nějaký smysl a něco si z něj odnese. Ale nutno nepodceňovat, asi nejtěžší předmět zimního semestru ve druháku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dosud nejlépe organizovaný předmět z těch, na které jsem na FJFI narazil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet narocny, ale uzitocny, ako to uz na jaderke byva.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné přednášky! Pan Krbálek přednáší dokonale. Píše nádherně - jako v latexu. I když jsem zrovna nechápal co se děje tak jsem obdivoval jak krásně píše... Není to lehkej předmět, ale užil jsem si ho.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejdůležitější a nejtěžší předmět ve třetím semestru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • obtížné příklady
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělé přednášky v podání doc. Krbálka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • užitečný předmět, velmi velmi náročný časově ... je potřeba se připravovat opravdu pravidelně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi zajímavý předmět, možná až příliš velké množství témat je ke škodě hlubšího pochopení problému
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [26] 1.19
1 : |================....| 80 % [21] 1 (výborně)
2 : |====................| 19 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 92 % [24] ano
3 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká