01MAM  >  Matematické minimum

Počet hodnotících: 33 / 314
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 314 studentů.
Ukončilo předmět: 206 studentů.
|=============.......| 65 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [33]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo to zajímavé, ale dost často jsem prostě nerozuměl tomu co se tam odehrávalo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Část s břeněm byla totalni mindblow. vždy mě to hrozně demotivovalo, připadal sem si jako totální blbeček . Ale myslím, že to bylo užitečné, časem to člověku dojde
    Studijní průměr: neuveden
  • Člověk měl chvílemi stejný pocit zmaru, jako na přednáškách z mechaniky, ale poznámky, kterým během psaní ne vždy úplně rozumněl, ocení nejpozději při přípravě na zkoušku, a některé části (např. Gaussova, Stokesova věta) zejména v letním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrý úvod do matematického aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hezká snaha vysvětlit potřebný matematický aparát. Ovšem látka se prostě nedá takto scuknout, aby ji bylo možno i porozumět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodně pomůže do LS
    Studijní průměr: neuveden
  • kredity zadarmo, ale radím chodit na přednášku tak půl hodiny předem, jinak sedíte na schodech (v lepším případě)
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematické minimum je dobrý, avšak občas dosti složitý úvod do matematického aparátu fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematický aparát potřebný ve fyzice "v kostce" během několika málo dvouhodinovek. Příjemné zopakování toho, co většina zná (derivace, integrály), a úvod na potřebné úrovni do toho, co většina nezná (divergence, gradient, rotace a pár dalších věcí). Užitečný předmět a hodně snadno získané dva kredity (za účast na několika přednáškách).
    Studijní průměr: neuveden
  • Napad matematickeho minima je skvely .... avsak bol problem sa na ten predmet dostat predoze bola len jedna paralelka a tym cely vyznam MAM stroskotal pretoze ludia ktory koncili niekde inde ako na trojanke mali velmi malu sancu sa dostat do poslucharne.
    Studijní průměr: neuveden
  • na začátku semestru je to spise matematicke maximum a tak trochu k nicemu, po mechanice1 uz by to davalo smysl...
    Studijní průměr: neuveden
  • Na získání kreditů stačilo chodit na přednášky. Látka byla velmi zajímavá, z počátku až moc (téměř nikdo ji tehdy pořádně nepochopil).
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejsou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obtížnost nesouhlasí s názvem předmětu.
    Studijní průměr: neuveden
  • pěkný rychlý náhled do matematiky využívané ve fyzikálních předmětech, která ještě nebude probrána v době kdy bude potřeba
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je rozdělen na dvě části, matematický aparát pro mechaniku, a klasické matematické minimum, kde se cvičí víceméně středoškolská matematika. Zápočet za účast.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět, který se snaží dohnat v pár týdnech to, co nevíte v matematice, ale je potřeba ve fyzice. Je to však skutečně rychlokurz, takže je otázka, jestli má ten správný efekt. V mechanice vědomosti z něj příliš nevyužijete.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět má dvě části: Břeň: složitá látka (opravdu), ale zápočet jen za účast Pošta: lehká látka (opravdu, chodil jsem se tam každý pátek převědčovat, že nejsem nakonec zas tak blbej), ale zápočet - za 100% účast + úkoly + test - obtížné
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět nastíní některé věci budoucí. Asi taková alchimije to je.
    Studijní průměr: neuveden
  • Shrnutí matematiky potřebné pro fyziku ze kterého vám bude chodit hlava kolem, ale vyplatí se udělat si poznámky, časem je využijete.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý předmět, jen škoda že se snaží vysvětlit nekteré veci až příliš odborně a rychle.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha o průřez matematickým aparátem, všechno je ale tak v rychlosti, že člověk z toho nakonec neví nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stručný úvod do fyzikálního aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu zvláštní, když jsete na předmět "Matematické minimum", a vůbec nerozumíte, co se tam sakra děje. :-) Látka je pro novopečeného prváka hodně náročná, když si poznámky pročítám teka zpětně, už to celkem chápu. Trochu hledám smysl tohoto předmětu, z probírané látky jsem využil akorát znalosti, co je to gradient, zbytek látky jsme probírali ani ještě nevím proč.
    Studijní průměr: neuveden
  • úvod matematika pro fyziku je dosti zajímavý, i když jsem moc nestíhal sledovat dění na tabuli
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečný, lež zdaleka ne nezbytný předmět - matematický úvod je ve skriptech zpracován dobře. Zdá se mi, že jedním z cílů předmětu je vystrašit a odlákat nemotivované studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý a užitečný předmět, který pomohl s pochopením látky v Mechanice. Doktor Břeň sice strašně kouzlí a některé věci téměř nejde pochopit na poprvý na hodině, každopádně během semestru Vám pak začnou naskakovat souvyslosti a zjistíte, že se vám znalosti z tohoto ředmětu velice hodí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velká zábava, když poprvé přijdete na hodinu, a tam je rotace rotace.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi náročné na pochopení, ale vskutku nezbytné pro ostatní hodiny fyziky. Trochu podceněná návštěvnost, jen jednou se mi podařilo najít v učebně místo k sezení.
    Studijní průměr: neuveden
  • V první půlce semestru se jednalo o přednášky pana doktora Břeně, které se týkaly matematického aparátu (na začátku skript z Mechaniky) a matematiky, která se dělá na začátku letního semestru v ELMě. Zápočet je za přítomnost (doporučuji brát si s sebou na přednášky respirátor nebo kyslíkovou bombu.. přednášková místnost je plná až ke stropu a po cca 10 minutách dojde čerstvý vzduch). Na druhou část, totiž Poštovy přednášky, jsem nechodila.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyšší matematika v kostce. Člověk sedí, dělá si poznámky, které pochopí časem. Jinak je to ale šikovný předmět pro pochopení fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, ovšem dosti náročný na pochopení, alespoň jeho první část.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [33] 1.82
1 : |==========..........| 51 % [17] 1 (výborně)
2 : |====................| 21 % [7] 2
3 : |====................| 21 % [7] 3
4 : |=...................| 6 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [33]
1 : |=...................| 6 % [2] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [25] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 15 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká