01MAP  >  Matematická analýza plus

Počet hodnotících: 12 / 434
Procento hodnotících: 2 %
|....................|

Zapsaných na předmět: 434 studentů.
Ukončilo předmět: 71 studentů.
|===.................| 16 %

Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Jak praktická, tak teoretická část je psací, což je trochu škoda.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nezbytné základy pro další studium, probrané velmi důkladně, což je samozřejmě dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška z analýzy. Pokud máte A-C, bude vám zapsána plusová varianta
    Studijní průměr: neuveden
  • analýza, co dodat
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematická analýza a Pošta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neučte se jen a jen teorii, ale i příklady které se probírají na hodinách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skuska z analyzi bola velmi jednoducha
    Studijní průměr: neuveden
  • spíše dobrání středoškolské látky
    Studijní průměr: neuveden
  • těžký ale pěkný, člověk se naučí správně přistupovat k řešení nejrůznějších problémů
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška z matematické analýzy - vyšší úroveň.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [12] 1.83
1 : |===.................| 16 % [2] 1 (výborně)
2 : |=================...| 83 % [10] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 91 % [11] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 8 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká