01PRST  >  Pravděpodobnost a statistika

Počet hodnotících: 12 / 68
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 68 studentů.
Ukončilo předmět: 34 studentů.
|==========..........| 50 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
  • Předmět je užitečný, zábavný, výborně přednášený a výborně cvičený. Jen je škoda, že cvičení probíhá v tolika lidech, kdyby byly dva kruhy pro cvičení, bylo by to fajn. (Pokud by oba cvičil Dr. Hobza :) )
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělý úvod do pravděpodobnosti a statistiky. Velmi potřebný předmět pro každého, kdo se s pravděpodobností nebo statistikou někdy setká, takže prakticky každý jaderňák. Ačkoliv se to na první pohled nezdá, předmět mi hodně pomohl k pochopení KVAN a zpětně TSFA. Základní přehled ze statistiky je zase dobrý k pochopení metodiky zpracování dat z praktik. Předmět je veden ideální formou, kdy není přehnaně formální pro člověka, který je jen "uživatel" této partie matematiky, na druhou stranu tam nepadají věci z nebe a důležitá tvrzení se alespoň dokáží ve slabší formě, či se naznačí, proč dané tvrzení platí. Určitě mohu tento předmět každému doporučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalost větší části probírané látky se dá dobře využít v dalších předmětech (především znalost rozdělovacích funkcí), běžném životě (testy hypotéz) i v kasinu (diskrétní rozdělení pravděpodobnosti)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobrý úvod do teorie pravděpodobnosti a základů statistiky, po dlouhé době matematika, u které vidím využití na oboru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stručně a jasně vysvětleny základy z těchto matematických disciplín s často zajímavými příklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dulezity pro nektere obory predmet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Užitečný předmět! Pravděpodobně se hodí absolvovat zejména jako ,,zadní vrátka", pokud máte zaječí úmysly a nedejbože by se Vás chytla myšlenka přechodu na VŠE, či jinou populární školu. Je však statisticky dokázáno (že sice Slunce vyjde každé ráno , ale :), že kdo zde vydrží dodělat bakalářské studium na FJFI, tek většinou vydrží až do konce!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Drobné rozšíření toho, co by už všichni stejně dávno měli umět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jsou to partie matematiky, které mě nikdy příliš nebavily, ale je to dobře odpřednášené a tak zkouška nebyla zas tak velké utrpení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře vedený předmět z (alespoň pro mě) velmi zajímavé části matematiky. Jediný problém je ten, že se většinu semestru probírá sice zajímavější pravděpodobnost, ale na důležitější statistiku pak zbývá málo času.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pěkný výlad pravděpodobnosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [12] 1.42
1 : |============........| 58 % [7] 1 (výborně)
2 : |========............| 41 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 91 % [11] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 8 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká