02TEF1  >  Teoretická fyzika 1

Počet hodnotících: 38 / 140
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 140 studentů.
Ukončilo předmět: 79 studentů.
|===========.........| 56 %

Hlavatý Ladislav prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Igor prof.Ing. DrSc. [ ]
Karásek Dalibor Ing. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Schmidt Josef Ing. [ Cvičící ]
Tolar Jiří prof.Ing. DrSc. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [34]
  • Dobrý předmět na ujasnění základů fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doposud nejlepší fyzika. Trochu mě mrzelo, že poté co se nám odkrylo tajemství rozlišování horních a dolních indexů jsme se na toto rozlišování v dalších kapitolách vykašlali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Krásný předmět, společnou snahou přednášejícího a cvičících dovedený téměř k dokonalosti! Jeden z nejlepších předmětů mého dosavadního studia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mechanika, ale tentokrát odvození z transformací souřadnic. Poněkud matoucí byl fakt, že jsme docházeli ke stejným závěrům a rovnicím, ale pomocí úplně jiného aparátu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc pěkná fyzika, narozdíl od voafu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zatim nejlepsi fyzikalni predmet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročnější a matematicky korektnější pohled na mechaniku, přednášený zábavně a systematicky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Analytická mechanika no, ok.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lagrangián je bezva věc, dává člověku pocit, že skutečně umí něco spočítat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pripravte sa na poriadny chaos, kým si zvyknete na značenie. Ak tento nedostatok prekonáte, je to super predmet :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přišlo mi, že k některým závěrům, či používaným vztahům nebyl dostatečný komentář, abychom je vůbec mohli pochopit - to demotivuje poctivého studenta a tlačí ho to učit se věci prostě nazpaměť.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • suprové, dal bych dvojnásobnou dotaci a víc do osnov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zaujimavy predmet, hlavne kvoli tomu, ze sa preberaju veci, o ktorych sa a strednych neuci. Da taky iny pohlad na fyziku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zvláštní předmět, plno otázek mi přes absolování s dobrou znamkou doted nedává smysl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • První přednášky týkající se matematického aparátu (a různých vektorů a kovektorů) vypadaly hrozně složitě, ale nakonec se z toho vyklubala zatím nejsrozumitelnější fyzika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý předmět i pro "nefyziky". Moc dobře připravený.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi pěkný úvod do formalizované mechaniky. Pěkně navazuje na znalosti z LA. Ke konci to ale bylo opět nad rámec matematického aparátu druháka, ale začátek byl skvělý.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavý předmět, ale velmi důležitě je udělat první zásadní "prokouknutí", pak už se obtížnost snižuje
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejlepší povinný předmět dosud.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělý, nádherný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zatím nejlepší fyzika základního studia. Skvělé skloubení matematiky a fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky ze začátku prakticky nepochopitelné. Vše se ale osvětlilo na cvikách a během přípravy na první zápočtovku člověk vše perfektně prokoukl a zjistil, že to zas tak těžké není. Důležitá jsou tedy hlavně cvika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden z nejlépe zvládnutých předmětů. Líbilo se mi, že se přednášející ptal, jak jsou žáci spokojení se cvičením a naopak cvičící navštěvoval přednášky. Cvičení pak krásně navazovala na probranou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • predmet je zajimavy, poskytuje zas jiny pohled na fyziku, kterou student zna s predchozich kurzu a trochu ji i objasni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět by se hodil spíš do zimního semestru v prváku. Objasní spoustu principů z Mechaniky a ELMy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět náročný, ale hodnocený velmi spravedlivě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobré
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Základy teoretické fyziky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • TEF není zas o tolik snazší než VOAF, aby rozdíl v kreditové dotaci byl tak propastný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nový zajímavý pohled na fyziku (mechaniku)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kurz teoretické fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsem navštěvoval sporadicky, příliš se mi nelíbil styl přednášení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavé, ač mnohými nedoceněné...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • je to něco jiného než předměty v prváku, složitější
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [38] 1.50
1 : |=============.......| 65 % [25] 1 (výborně)
2 : |====................| 18 % [7] 2
3 : |===.................| 15 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [38]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [33] ano
3 : |==..................| 10 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká