02VOAF  >  Vlnění, optika a atomová fyzika

Počet hodnotících: 32 / 159
Procento hodnotících: 20 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 159 studentů.
Ukončilo předmět: 92 studentů.
|===========.........| 57 %

Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Schmidt Josef Ing. [ Cvičící ]
Tolar Jiří prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [29]
  • celkove na to co se probira by bylo potreba vic casu a v nekterych castech jit vic do hloubky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to logické pokračování Mechaniky a ELMy, asi je hloupost takový předmět rušit. Ale na druhé straně by to chtělo zapracovat na formě výuky. (Přímo na náplni až tolik ne, snad jen by se dala vynechat ta "Atomová fyzika", která se stejně skoro nestihne probrat. A není v Tolarových zápiscích.)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průřez všemi možnými oblastmi fyziky, kde se vyskytuje vlnění v nějaké podobě. Přesto to působilo celkem koherentně, kladl se důraz na souvislosti. Umožňuje získat alespoň mlhavou představu o elektronických obvodech. Také to je ke konci stručný sneak-peak kvantovky. Mimo první 2 kapitoly (které jsou ale fakt pěkné a jsou vidět ve všem ostatním) to ale není jedna ucelená, budovaná teorie, takže se člověk musí smířit s tím, že zbytek je spíše faktografický.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět mi připadal zajímavý zejména ze začátku, kdy se probíraly obecnější věci. Později mi připadalo, že se probírá zbytečně mnoho technických detailů -- věcí, které si musí člověk prostě zapamatovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Další ze série kurzů fyziky vcelku zapadá mezi ostatní. Na přednášky nemá moc smysl chodit. Hodnocení u zkoušky je nahodilé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důkladně probrané vlnění, méně pak probraná optika a atomová fyzika.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohl by to být zajímavý předmět, kdyby se trochu upravila náplň... spousta věcí se nestíhala pořádně probrat a tak nám ty vzorce jen tak spadly z nebe
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v tomto rozsahu je to predmet spise dvousemestralni. Navic se atomova fyzika temer nestiha a presto je oblibenym okruhem temat pana profesora u zkousky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hrozné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je trochu zmateně definovaný a není mi úplně jasné k čemu je. Třeba to pochopíme další ročníky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Další ze základních stavebních kamenů fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • struny, elm vlnění, kouset at. fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to divně slepený předmět dohromady. Optiku jsme prakticky nebrali a atomová fyzika byla proletěná během jedné zkoušky, během které se jen napráskali vzorce. rozhodně bych ubral na objemu. A opravdu někdo při smyslech věří, že si zapamatuji indexy lomu jednotlivých materiálů?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nakonec docela zajímavé, není to těžší než předešlé fyziky možná také íky tomu, že již máme veškerý potřebný matematický aparát. Přednášky byly bohužel monotonní a nudné a člověk ztěží udržel pozornost. Naštěstí existují vynikající skripta, které ale neobsahují atomovou fyziku. Z té je potřeba znát stejně jen pár vzorečků na příklady a u zkoušky se na ni pan profeosr Tolar skoro neptá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu zajímavý a důležitý předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět je to úplně blbě postavený. Jsou to v podstatě 3 předměty v jednom, přičemž látky je tak strašně moc, že není šance všechno probrat během semestru a už vůbec ne se to naučit. Když se stihne probrat půlka, můžete být rádi. Je to celkem škoda, protože jinak se jedná o zajímavou látku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Seznámení s vlnovou rovnicí, využití mat. aparátu z prvního ročníku při vápočtech. Atomová f. se nebrala skoro vůbec, optika vůbec.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět samotný naštěstí není až tak složitý díky zpracovaným skriptům pana docenta, avšak na přednášce se člověk cítí obvykle jako na Mechanice nebo ELMě (tj. netuší, co se to na tabuli vlastně děje).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět velmi špatně koncipovaný, oceňuju jedině ukazované pokusy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predmet obsahuje prilis velky rozsah latky a zejmena kapitoly na konci pak nejsou jiz dostatecne probrane, tim spise pak pochopene.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • VOAF je špatně zorganizovaný, látka probíraná na cvičeních je vám u zkoušky téměř k ničemu, zápočet je obtížnější, jak zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • další kapitola fyziky, zdá se, že velmi důležitá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé shrnutí a propojení informací o kmitajících a vlnících se soustav
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nudný předmět, nudný chaotický přednášky a zkoušení podle nálady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet velmi zaujimavy a nie az tak narocny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlnění, optika a atomová fyzika....počkat, kam zmizela optika a atomová fyzika?
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jednodušší než TEF . Zkouška je v pohodě
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Předášky dobře struktuované, zápisky na tabuli přehledné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [32] 2.50
1 : |==..................| 12 % [4] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 43 % [14] 2
3 : |======..............| 28 % [9] 3
4 : |==..................| 12 % [4] 4
5 : |=...................| 3 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [32]
1 : |==..................| 12 % [4] nevyjádřeno
2 : |================....| 81 % [26] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká