02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1

Počet hodnotících: 21 / 223
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 223 studentů.
Ukončilo předmět: 110 studentů.
|==========..........| 49 %

Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Škoda Libor Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [21]
  • asads
    Studijní průměr: neuveden
  • Člověk se dozví, jak zpracovávat data z měření a jak správně napsat protokol. Je také motivován, aby se naučit pracovat s LaTeXem, což se později rozhodně hodí. Zápočet se uděluje za účast a tři odevzdané správně napsané protokoly (přičemž když protokol není uznán jako správný, je studentovi vrácen a ten ho může přepracovávat a odevzdávat, dokud uznán nebude). Ocenila jsem, že prezentace byly volně přístupné na internetu - člověk nemusel všechno opisovat do sešitu a mohl v klidu poslouchat. Velmi mi také pomohlo, že když jsme dostali zpět opravené protokoly, hned nám přednášející řekl, jaké byly nejčastější chyby a jak je odstranit, ukázal zvláště povedené protokoly a také zvláště nepovedené protokoly s trefnými a vtipnými poznámkami (samozřejmě bez uvedení autora protokolu). Předmět vřele doporučuji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že mě tento předmět naučil psát protokoly na mnohem lepší úrovni, než jsem je psal doposud. Oceňuji, že jsme se trochu naučili psát v TeXu. Přednášky o tom, jak správně vážit apod., mi však přišly zbytečné a nezajímavé, zvláště, když se s vahami potkáme až v dalších semestrech a do té doby všechno zapomeneme a stejně nám to budou říkat znovu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že se bude hodit v dalším studiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • na začátku trochu obtížné ale student si zvykne
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenáročné tři protokoly za celý semestr a především příjemné seznámení s LaTeXem a gnuplotem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nutná teorie ke zvládnutí protokolů, člověk se s trochou snahy seznámí s LaTeXem, GNU plotem atd...
    Studijní průměr: neuveden
  • Poučné, člověk se zde naučí zpracovávat protokoly aspoň na nějaké úrovni, i když nároky jsou malé, takže to moc nenutí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet bol nevyhnutnou sucastou prveho rocniku pretoze poskytok dolezite informacie o fyzikalnych meraniach a ich vyhodnocovani ktore sa na strednej skole ani z daleka nedozvieme.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je zcela srozumitelný. Látka není nijak obtížná. Je to trocha "fyzikální byrokracie" , ale člověk se to musí naučit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět v prvním semestru by se mohl nazývat "Psaní protokolu v latexu"
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky zaujaly. Hlavním cílem je vytvoření kvalitních laboratorních prací pomocí novýc hrpogramů (LaTex, GNUPlot).
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemný, poměrně nenáročný úvod do tvorby protokolů a měřících metod, nenásilné seznámení s LaTexem, který dřív nebo později budou potřebovat všichni. Rozhodně bych tento předmět všem doporučila.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příprava na praktika ve druhém ročníku, teda doufám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příprava na praktikum. Trénování psaní protokolů v nových programech.
    Studijní průměr: neuveden
  • příprava na psaní protokolů
    Studijní průměr: neuveden
  • Tři zajímavé protokoli, kde se naučíte nějakou štábní kultůru a pokud jste ho neznali, tak i Latex.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uvedení do problematiky fyzikálních měření a nedocenitelný úvod do publikačního systému LaTeX
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavný předmět vedený zajímavým způsobem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Získáte data a zpracováváte. O tom to celé je. Donutíte se používat LaTex, protože pro něj jsou při hodnocení protokolu lepší podmínky. Lehčí příprava na praktika.
    Studijní průměr: neuveden
  • žádné
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [21] 1.38
1 : |============........| 61 % [13] 1 (výborně)
2 : |========............| 38 % [8] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [18] ano
3 : |==..................| 9 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká