04AP1  >  Angličtina P1

Počet hodnotících: 12 / 109
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 109 studentů.
Ukončilo předmět: 92 studentů.
|=================...| 84 %

Clarke Dunstan Bc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
  • Bez komentáře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na to ze je to jazyk, to neni az tak spatny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • No... od angličtiny na technicky zaměřené škole bych očekával, že se bude více zabývat matematickými a technickými pojmy - ale třeba to teprve přijde v dlších semestrech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě angličtina. Stojím si za tím, že dva jazyky jsou pro jaderňáka moc. Není se čemu divit, že máme nejvíc hodin ze všech vysokých škol.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět dobře navazuje na středoškolskou angličtinu a prohlubuje znalosti gramatiky, slovní zásoby především v oblasti akademické angličtiny. Vše podáno lidskou a srozumitelnou formou. Také zahrnuje komunikaci a diskuze a čtení textů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 1 kredit! Vždyť je to ostuda! Úkoly zaberou poměrně dost času, člověk se musí na hodiny semtam připravovat. A pozor na první hodině jsme psali slohovku, podle které se rozhodlo, zda skutečně patříme do pokročilých nebo zda nemáme být přeřazeni do mírně pokročilých. Tématem slohovky bylo popsat nějaký cyklus dle obrázku (např. koloběh vody v přírodě...). Občas jsme během hodin ani nechápali, co máme dělat, protože to bylo absurdní a nuda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobré prehĺbenie poznatkov zo strednej
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodový předmět, ale přitom je člověk donucený se něco naučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velké zklamání. Očekával jsem něco úplně jiného
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prostě angličtina... Hodiny probíhají v pohodě a zápočtový test taky není nijak složitý. Jen to ranní vstávání...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé prohloubení znalostí z angličtiny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [12] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [6] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [4] 2
3 : |==..................| 8 % [1] 3
4 : |==..................| 8 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |============........| 58 % [7] ano
3 : |=======.............| 33 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká