12ZDP  >  Zpracování dat pro publikování

Počet hodnotících: 6 / 37
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 37 studentů.
Ukončilo předmět: 26 studentů.
|==============......| 70 %

Novotný Antonín Doc.Ing. DrSc. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
  • velice zajímavý předmět, dozvěděl jsem se spoustu nových věcí, například co to je youtube, wikipedie, microsoft office, formát pdf, datová schránka apod. stěžejní informací byla aktuální revize LateXu, rozhodně bych ale zvýšil kreditovou dotaci, autoři wiki by se styděli, kdyby věděli, že studenti dostanou za rozšíření české wikipedie odměnu pouhé dva kredity!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • A kdy že se budou zpracovávat nějaká data pro to publikování? Nechápu, o čem tento předmět pojednává.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejhorší předmět, co jsem na FJFI zatím měl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nechápu, jak tento předmět může na fjfi pořád existovat, natož být pro dva obory dokonce povinný. Přínos nulovy. Ohromná ztráta času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět úplně ale úplně na nic ! Náplň předmětu vůbec neodpovídá jeho názvu. Měl by se přejmenovat na Windows 8 je boží.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zapocet bylo mozny ziskat v prubehu semestra. student nedozvi nic noveho
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [6] 4.17
1 : |===.................| 16 % [1] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |=============.......| 66 % [4] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [2] ano
3 : |===.................| 16 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 16 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká