17THNJ1  >  Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1

Počet hodnotících: 5 / 27
Procento hodnotících: 18 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 27 studentů.
Ukončilo předmět: 7 studentů.
|=====...............| 25 %

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
  • Ou?kay. Zkusím být trochu konstruktivní. Předmět THNJ1 si jednoznačně odnáší nálepku ,,Nejobtížnější předmět zimního semestru?. Přitom by to tak nemuselo být, pokud by k přednáškám PŘIBYLA ještě jedna dvouhodinovka CVIČENÍ (stejně jako to mají všechny fyzikální předměty typu VOAF, ZAF apod.). Teorie samotná totiž není složitá (pokud si ji člověk v tom rychlém a místy nečitelném výkladu správně převezme) ? ó ne, problém je zakopaný jinde. Příklady, které se během přednášek spočítají, totiž vůbec nekorespondují s tím, jaké příklady se pak objevují v zápočtovém testu. Ze sympatického R-C obvodu se rázem stane složité monstrum plné ohříváků, bubnů, turbonapáječek, redukčních ventilů a bůhvíčeho všeho ještě a student jdoucí na první zápočtový test má mizivou šanci si s tím vším poradit, i když má k dispozici skripta, poznámky a (třeba i) osm hodin času. A tak přichází pokus druhý? a třetí už ani nepřijde, protože najednou začíná nový semestr a zápočet mají třeba čtyři lidi z dvaceti. Přitom by stačilo tak málo?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajimava latka, obcas nektere pasaze "mimo misu". Vyhodou je vstricnost vyucujiciho k individualnim konzultacim. MINIMALNI SNAHA O VYSVETLENI ZPUSOBU RESENI KOMPLEXNICH ZAPOCTOVYCH PRIKLADU.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejtěžší předmět 3. semestru, zápočtový test s píše z příkladů, které se na přednaškach skoro nepočítají, nebo v mnohem menší verzi s informacema, který jsme se nedozvěděli - např jaký v jaký součastce probíhají děje, nebo co vubec daná součastka je (např. buben, to vám ani google nepoví). Podle mě by bylo lepší vypustit opakování jednotek na začátku a místo toho radši na konci semestru více počítat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeden ze stěžejních předmětů oboru JI, který má hodinovou dotaci 2 hodiny týdně a je oceněn 2 kredity, přestože získání zápočtu je VELMI obtížné - špatný vtip. Největším problémem předmětu je podceněná hodinová dotace. Předmět by si zasloužil minimálně 3 hodny týdně (raději 4). S tím souvisí i způsob výuky, který je dost neefektivní. Při takto nízké hodinové dotaci je nesmysl, aby studenti v hodinách počítali příklady sami - je to časově velmi neefektivní a přínos je nulový. S nízkou hodinovou dotací souvisí i to, že velká část dotazů je odbyta s tím, že se danou problematikou zabývá například předmět Stroje a zařízení - jenže ten je zařazený až do magisterského studia, kdežto odpovědi na dané otázky je potřeba znát už teď. Další otázky byly odbyty s tím, že bychom dané věci měli znát buď z termiky, kterou ale JI nemá povinnou, nebo z TSFA, které je zařazeno až v letním semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět při kterém i ti nejlepší studenti začnou přemýšlet o katedře dozimetrie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [5] 3.60
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |============........| 60 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] ano
3 : |====================| 100 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká