Hradilová :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=====...............| 25 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=====...............| 25 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Příjemné vystupování. Jste-li u tabule, pravděpodobně příklad i řešení pochopíte.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha se cení.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Cvičení byla absolutně k ničemu. Nesrozumitelné šeptání, které není slyšet ani v první lavici, příklady předpočítané na papíru a pokud se odchýlíme, je problém. Slečně Hradilové chybí elementární pedagogické nadání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nízkou úroveň interakce se studenty, místy drobné nedostatky ve znalostech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podrobněji vysvětlovat, co se děje na tabuli. Občas nastane situace, kdy s vyvolaným studentem příklad u tabule rozeberou a napíší pouze výsledek, takže lidé ve třídě nepochopí, co se vlastně stalo.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 3.25
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=====...............| 25 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |===============.....| 75 % [3] lehký
5 : |=====...............| 25 % [1] velmi lehký