Novák Radek :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Jeho schopnost udělat z hodiny zabavnou hru.
    Studijní průměr: neuveden
  • ochotu poskytovat konzultace a pomoct s počítáním těžkých příkladů před testy ve svém volném čase
    Studijní průměr: neuveden
  • Osobní přístup. Je příjemný a umí vysvětlit. Často s ním je legrace :)
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Když někteří u tabule nevědí, tak ať je tam nenechává stát moc dlouho, zbytečně utíká čas. :)
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení jsou u tohoto předmětu velice důležitá.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [2] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |=====...............| 25 % [1] velmi lehký