Žák Alexandr Ing. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |=======.............| 33 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |=======.............| 33 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Odbornost a exaktnost
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Na svých pedagogických schopnostech obecně. Naučit se lepším způsobem odpovídat i na případné "hloupé" dotazy a pokusit se zvládnout víc příkladů během cvičení, tím myšleno nenechat studenty aby se sami "plácali" u tabule, ale naznačit jim správný směr.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve všem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vo vyklade latky
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |=======.............| 33 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký