Pastirčáková Ing. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Kamarádskost a blízkost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozumí látce (jak jsem zjistila, tak to vůbec není samozřejmostí), je vstřícná, milá, z nikoho nedělá blbce (podstatný fakt), průběžné testíky nijak zvlášť nehrotí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu, ochotu a schopnost vše vysvětlit, milé chování, rozumné podmínky pro získání zápočtu. Spočítali jsme velké množství příkladů přiměřené obtížnosti a postupy byly dobře vysvětleny. Díky hodinám s touto cvičící jsem neměla větší problémy zvládnout průběžné testy doc. Pošty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vcítění se do mysli druhého. Ukázání i zajímavých těžších příkladů. Velkou schopnost práce se studenty - vyvolávání na příklady podle obtížnosti. A hlavně uvedení do chodu fakulty a místních zvyklostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Věděla si rady i u obtížných příkladů a odpovídala s přehledem na všechny kladené otázky.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas zmatená, avšak je to do značné míry dáno charakterem předmětu - nikdy není jasné, co se smí vidět a co ne. Nicméně si myslím, že s dalšími zkušenosti se to podstatně zlepší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve zpřesnění vyjadřování myšlenek.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Chtělo by to mít nějaký jasný přehled toho, co se smí považovat za zřejmé a co ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že by vzhledem k využití ve fyzice bylo dobré věnovat o něco více času derivování (zejména derivacím složitějších výrazů a využití derivací).
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápočet pouze za docházku.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 40 % [2] středně obtížný
4 : |============........| 60 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký