Bukáček Marek Ing. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Laskavý přístup ke studentům, schopnost látku vysvětlit a pomoct. Bez ohledu na to, jak nehoráznou (pro někoho, kdo o programování ví něco víc) neznalost student projevil, vždycky měl pochopení a rád pomohl. Zápočet byl buď za program, který student přinesl napsaný hned na začátku semestru a projevil v něm dostatečné znalosti, nebo za účast na cvičeních a napsání dostatečně správně tří menších programů, které bylo možné cvičícímu během týdne i opakovaně posílat různě vylepšené, dokud program nebyl ohodnocen dostatečným počtem bodů - tento systém považuji za skvělý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Minimalistické, ale o to víc nosné prezentace, velmi vstřícný přístup, materiály z hodiny byly do druhého dne přístupné na jeho webu a tyto byly při psaní zápočtových programů velmi nápomocné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotně vysvětluje a řeší problémy. Má jasno v tom co po studentech chce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Porozumění předmětu a předávání správných programátorských návyků. Hlavně pak vymýšlení speciálních úkolů pro rychlejší studenty a snahu, aby každý sám vymyslel co nejlepší postup pro vyřešení daného problému. Poskytování přehledných materiálů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přátelskost. A to, že to není jen programátor, ale v první řadě matematik, a tak nás občas učil i něco užitečného i mimo oblast programování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha podat problematiku co nejjednodušeji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy nápomocný, všechny materiály poskytnul na svých stránkách.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedna z mála hodin, která neuspává ani v podvečer.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro začátečníka je snadné ztratit nit, je třeba dávat neustále pozor a pokud možno na cvičení nechybět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábava a ještě k tomu za kredity.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [1] obtížný
3 : |========............| 42 % [3] středně obtížný
4 : |======..............| 28 % [2] lehký
5 : |===.................| 14 % [1] velmi lehký