Vávra Tomáš Ing. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [8]
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |==========..........| 50 % [4]  
3 : |==..................| 12 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |==========..........| 50 % [4]  
3 : |==..................| 12 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Je na něm vidět nadšení z matematiky. Příjemný přístup ke studentům.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pochopení výkladu postupu, který se občas pochopit nedá, udělení bodu i za jiné řešení stejného příkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Při přednáškách panovala často až kamarádská atmosféra. Moc se mi líbilo výjimečné experimentování u složitějších důkazů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu
    Studijní průměr: neuveden
  • Velkou snahu pochopit a pomoct studentům. Smysl pro humor. Ozvláštnění přednášek i příklady "ze života" - protože matematika hezká, ale občas je dobré se vrátit do reality. Zajímavý výklad a nechání prostoru pro názory studentů - ochota diskutovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápal pro věc, schopnost mluvit z patra, vstřícnost a shovívavost, matematické schopnosti
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Bylo by super mít někde online seznam všech zadaných úkolů a škrtat ty, které už někdo odprezentoval.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je eště mladý a nezkušený, chce to praxi
    Studijní průměr: neuveden
  • Občasné chyby - jelikož však dává prostor studentům ho na ně upozornit, tak naopak mohou pomáhat udržet pozornost. U přednášejících je důležité, aby byli ochotní chyby uznat a nesnažili se je zakrýt. Tedy nejlepší je s humorem opravit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více kontrolovat aktivitu všech zúčastněných
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Suveréně nejpohodovější cvičení (spíš proseminář) prvního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobré hodiny, zajímavé matematické problémy
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi oceňuji formu cvičení/přednášek. Myslím, že řešení domácích úkolů dá lidem opravdu hodně a stejně tak je tomu s opravováním postupů ostatních studentů. Protože jak je možné se učit ostatní předměty, když mnoho lidí nepozná, jestli to, co vám někdo předkládá, je opravdu důkaz daného problému, či jsou v něm díry a tvrzení tedy platit nemusí?
    Studijní průměr: neuveden
  • V hodině se rozdávají příklady, jejichž řešení můžete ukázat na hodině další. Jsou zde dva zádrhele: 1) vyřešit 2)vyskočit jako první nebo mít dostatečně originální řešení
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.75
1 : |=======.............| 37 % [3] 1
2 : |==========..........| 50 % [4] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 62 % [5] středně obtížný
4 : |=======.............| 37 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký