Novák Ing. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • jeho vědomosti, lidský přístup, skvěle vysvětluje, vše, co jsme počítali, jsem pochopila již na cvikách, nebylo třeba nad tím ve volném čase přespříliš dumat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • snad jen vypočítat vždy nějaký vzorový příklad na novou látku, přišlo mi kontraproduktivní trápit vyvolaného jedince u tabule jen proto, že vlastně vůbec nevíme, jak nové pojmy aplikovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký