Maryška Ing. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Jeho přístup ke studentům (vlastnoručně vyrobený perníček za spočítaný příklad o Vánocích, to jinde nedostanete :) ), trpělivost při zodpovídání našich dotazů,... zkrátka zatím můj nejlepší cvičící na analýzu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ochota, přístup, rychlost odpovědi na email
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup. Ochotu vše 15x zopakovat a vysvětlit. Vánoční cukroví.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelně vysvětluje látku, je zábavný a pohodový.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělá atmosféra na cvičeních, výborný přístup ke studentům, orientace v problematice, ochota vše vysvětlit. + Herecké a cukrářské nadání!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Maryška patří k těm nejlepším cvičícím, které jsem doposud měl a možná i kdy budu mít. Velmi oceňuji jeho přátelskost, vstřícnost a lidskost. Nikoho u tabule neshazuje jenom proto, že nedokážete spočítat naprosto banální věci, ale v klidu vám s tím pomůže a poradí. Dokáže dobře vysvětli probíranou látku a velice rád vám odpoví i na ten "nejblbější" dotaz pokud jen trochu bude souviset z tématem. Dokonce neměl problémy nám pomoci s analýzou i mimo cvičení, ať už rovnou po cvičení nebo na domluvených konzultacích.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ochotu, milé vystupování, smysl pro humor, dobrý výklad teorie, všeobecný přehled, ...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Navzdory přátelskému přístupu by měl občas přísněji vymáhat klid během cvičení. Také je vždy potřeba na začátku příkladu pořádně přečíst zadání a to nejen člověku, který je zrovna u tabule, ale i všem ostatním - zároveň se tím předejde neustálým dotazům na zadání úlohy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Číst i zadání příkladů, občas jsem až do konce nevěděl, proč co počítáme.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mohl by přehledněji vypisovat teorii na tabuli (ale asi jsem jen zmlsaný od Krbálka).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení jsou skvěle připravena, dost se na nich naučí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chtělo by to více hodin
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nepodceňujte přípravu na minitesty, je dost pravděpodobné, že budete potřebovat nějaké body navíc a je opravdu smutné, když musíte psát opravnou zápočtovou práci jenom proto, že vám chyběli 4 body.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [1] obtížný
3 : |==============......| 71 % [5] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký