Korvasová Karolína :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Přátelský přístup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení se mi moc líbila a i jsem se na ně vyloženě těšil. Ze cvičící vyzařovala pozitivní nálada, kterou se jí dařilo přenášet na nás a bylo na ní vidět, že ji to baví. Jediné co se mi trošku nelíbilo, bylo pár jejich absencí, kdy místo ní jsme měli cvičení s p. Tuškem a nebo p. Klikou. Hlavně cvičení s p. Tuškem byli takové trochu zmatené...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super přístup, polopatické vysvětlování, doplňování a upřesňování informací z přednášek. Písemky náročné tak akorát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice oceňuji, že jsi pozměnila strukturu cvičení podala nám probíranou látku tak trochu po svém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Možná být trošku přísnější ;-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vůbec v ničem:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký