Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 37 / 159
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [38]
1 : |============........| 60 % [23]  
2 : |=======.............| 34 % [13]  
3 : |=...................| 5 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.45

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [37]
1 : |============........| 59 % [22]  
2 : |=======.............| 35 % [13]  
3 : |=...................| 5 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.46

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
  • Člověk musí sedět blízko a uprostřed, aby slyšel a viděl dobře na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré navštěvovat, abyste byli v obraze na cvičeních, na kterých se píší pětiminutovky, občas také z teorie, která byla na přednášce.. Nemá však příliš cenu pořizovat si zápisky. Skripta jsou vynikající a bohatě postačují.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedná se o naprosto stejný obsah jako je ve skriptech, nevím jestli se vyplatí uplně vždy chodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jelo se podle skript, takže bylo dobré poslouchat přednášku a mít k tomu otevřená skripta, bylo to pak lépe pochopitelné, než když si člověk píše do sešitu nestíhá a nesoustředí se pak na samotný výklad látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemusí se chodit na všechny přednášky, skripta jsou dobře napsaná
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly dobře strukturované a přesně se řídily podle toho, co bylo ve skriptech, což jsem rozhodně ocenil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly v podstatě předčítaná skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou audiovizualní kopií skript(velmi kvalitních), někomu to vyhovuje, někomu stačí si přečíst skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné, srozumitelné, nechaotické přednášky. Přednášky poměrně přesně kopírují skripta napsaná paní doktorkou, což mě osobně potěšilo - člověk se nemusel bát rozporů v informacích, ve značení nebo v množství látky, kterou má ke zkoušce umět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Sice by míst přednášek stačila skripta, ovšem v ústním podání (s více příklady a odpověďmi na případné dotazy) je látka ještě lépe srozumitelná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Víceméně kopírují obsah (skvělých) skript, ale vyplatí se navštěvovat kvůli slovním komentářům, které mnohdy napomohou pochopení věci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyplatilo se je navštěvovat. Díky skriptům doktorky, kde je přesně to co se bere na přednášce stačilo pouze poslouchat a vstřebávat
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Není co vytknout.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [20]
  • Bodové zvýhodnění studentů, kteří aktivně řešili domácí úlohy, u zkoušky je velmi dobré - motivuje k aktivitě i během semestru (nejen ve zkouškovém). Srozumitelnost, preciznost vyjadřování a přehlednost zápisu na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrou orientaci v probrané látce, poměrně zřetelný projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jasnost, přehlednost, férovost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Její dokonalou orientaci v tomto předmětu. Snaha o motivaci studentů. Možnost získání bodů v průběhu semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Krásné písmo, příjemný přístup ke studentům, srozumitelnost a uspořádanost výkladu. Zadávání nepovinných domácích úkolů během semestru, za jejichž vyřešení studenti mají možnost získat body, které jim pomůžou u zkoušky, považuji za skvělý nápad. Také se moc hezky obléká.
    Studijní průměr: neuveden
  • Logický výklad, zápis na tabuli vyčerpávající.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji snahu motivovat studenty k lepším výkonům a aktivitě prostřednictvím bodovaných domácích úkolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji, že má slečna doktorka vlastní skripta a přednášky podle nich a člověk se tak nemusí tolik soustředit na psaní poznámek, jako spíš na poslouchání a pochopení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Otevřenost a schopnost dobře vysvětlit probírané téma.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející se tváří mile, pořád se usmívá a má v přednášce pořádek, srozumitelně vykládá. Nová skripta jsou velkým přínosem, oproti starým poznámkám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozmyšlenou přípravu, úžasná skripta. Nejvíce však ochotu zadávat a opravovat domácí úkoly, kterými se člověk látku nejlépe naučí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozumí látce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost, snaha, aby látku pochopili i méně chápaví.
    Studijní průměr: neuveden
  • Strukturovanost a znalost látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Učení jí baví.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úhledné písmo a srozumitelnost zápisu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ukazuje srozumitelně všechny důkazy na přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • úsměv a skvělé písmo
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, super motivace studentů skrz domácí úkoly, za jejichž správné řešení jsou vám přičteny body ke zkoušce, které jsou k nezaplacení a často rozhodují o (ne)úspěchu u zkoušky
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborná skripta, podle kterých se skvěle učí teorie na zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]
  • Bylo by dobré, kdyby se přednášející pokusila studenty více vtáhnout "do děje" během přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedinou věc, kteoru jsme nepochopil je proč vydávat skripta a pak je celá odpřednášet tak, jak jsou vytištěna...
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy mluví moc potichu.
    Studijní průměr: neuveden
  • neomlouvat se za čitelnost na první přednášce, neměl jsem problém s písmem přednášející
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas byl výklad lehce monotónní
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas zběsilé tempo, kdy nemáte šanci zároveň si psát a zároveň přemýšlet o tom, co se právě děje na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud něco ještě algebře chybí, tak je to sbírka řešených příkladů s komentářem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly hrozně uspávací a monotónní. Chtělo by to trochu oživit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Škoda, že přednášky nemají vůči skriptům žádnou přidanou hodnotu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu více intonace, moc monotonní hlas. Zápisy má nejlépe strukturované a přehledné ze všech přednášejících 1.semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Více uznávat snahu za dělání úkolů-
    Studijní průměr: neuveden
  • V monotonosti projevu.
    Studijní průměr: neuveden
  • V zápisech na tabuli. Možná za to mohla posluchárna B-103, ale na tamních tabulích byly zápisy občas dost nahuštěné a často se pak pletly například písmenka m a n, nebo k a l. Dále se možná až tak striktně nedržet jinak výborných skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na tabuli je prakticky přepis skript, nepřináší nic nového. Látky je hodně a výklad je velmi rychlý, takže jsem z něj většinou už po půl hodině skoro nic neměla.
    Studijní průměr: neuveden
  • Z některých míst zápisy na tabuli nejdou přečíst, je to však pouze chybou tabule, kterou by chtělo nejméně znovu natřít.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [37]
1 : |==============......| 72 % [27] 90%-100%
2 : |==..................| 10 % [4] 75%-90%
3 : |....................| 2 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 10 % [4] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [37] 1.46
1 : |============........| 59 % [22] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 35 % [13] 2
3 : |=...................| 5 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký